مرگ دو راننده در آتش سوخت قاچاق


گروه حوادث / حادثه رانندگی بین نیسان وانت حامل سوخت قاچاق با یک دستگاه پژو ۴۰۵ که اسکورت این خودرو را بر عهده داشته موجب مرگ هر 2 راننده بر اثر آتش‌سوزی شد.
به گزارش خبرگزاری فارس، سرهنگ فرهاد چراغی فرمانده انتظامی سیریک در این باره گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر حادثه رانندگی در حوزه جومحله سیریک- میناب، بلافاصله مأموران به محل اعلامی اعزام شدند. در بررسی‌های اولیه مشخص شد یک دستگاه خودروی نیسان حامل سوخت قاچاق بوده و یک دستگاه پژو۴۰۵ آن را اسکورت می‌کرده است. راننده خودروی پژو با مشاهده خودروی پلیس که در حال تردد در سطح جاده بوده تغییر مسیر داده و سعی داشته راننده نیسان را از حضور پلیس مطلع کند که به علت سرعت بالا و عدم کنترل وسیله نقلیه با خودروی نیسان سوخت برخورد می‌کند که بر اثر این حادثه انفجاری رخ داده و هر دو خودرو سریعاً دچار حریق می‌شوند.
سرهنگ چراغی با بیان اینکه این حادثه بدون هیچگونه تعقیب و گریز و تیراندازی از سوی مأموران رخ داده، ادامه داد: متأسفانه در این حادثه و در شانه جاده، این ۲ دستگاه وسیله نقلیه با یکدیگر برخورد کرده و دچار حریق کامل شدند که هر ۲ راننده جان خود را از دست دادند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7934/19/616752/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها