اخبـــــار


سرقت فرش های دستباف برای انتقام از صاحبکار

گروه حوادث/ کارگر اخراجی قالیشویی که برای انتقام از صاحبکارش فرش‌های دستباف مشتری‌ها را می‌‌فروخت، شناسایی و دستگیر شد.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، رسیدگی به این پرونده با شکایت مرد جوانی که مدعی بود فرش‌های دستبافش که برای شست‌وشو به یک قالیشویی داده به سرقت رفته است، آغاز شد. وی در توضیح بیشتر گفت: همیشه فرش‌هایم را به یک قالیشویی می‌‌دهم و از آنجایی که مدت‌هاست از کارشان راضی بودم، شماره تماس یکی از کارگرها را داشتم و برای شستن فرش‌هایم مستقیماً با خود او تماس می‌‌گرفتم. این بار هم با همان کارگر که نامش بهنام بود، تماس گرفتم و چند تخته فرش دستبافم را به او تحویل دادم. پس از گذشت چند روز که دیدم فرش‌ها را برایم نیاوردند با همان کارگر تماس گرفتم اما تلفن همراهش خاموش بود. بلافاصله به قالیشویی زنگ زدم که متوجه شدم بهنام از قالیشویی اخراج شده و فرش‌هایم را هم اصلاً به قالیشویی نبرده است.
پس از ثبت شکایت و در حالی که مأموران به دنبال کارگر اخراجی بودند، با شکایت‌های مشابه دیگری مواجه شدند و در ادامه بهنام بازداشت شد. وی در بازجویی‌های اولیه به سرقت فرش‌هااعتراف کرد و گفت: شب عید با صاحب قالیشویی اختلاف پیدا کردم و پس از 8 سال کار در قالیشویی اخراج شدم. حتی 8 میلیون تومان از طلبم را هم نداد. از آنجایی که برخی از مشتری‌های ثابت قالیشویی به من اعتماد داشتند و مستقیماً با خودم تماس می‌‌گرفتند، تصمیم گرفتم برای انتقام از صاحبکارم فرش‌هایی را که به صورت مستقیم به من می‌‌دهند به قالیشویی نبرم و خودم در یکی از سایت‌های فروش کالای دست دوم بفروشم. با اعتراف متهم، تحقیقات برای دستگیری مالخر فرش‌های سرقتی ادامه دارد.
​​​​​​​
اعتراف پسر شرور به قتل مادر

گروه حوادث: پسر شرور که به خاطر اختلاف بر سر پول مادرش را به قتل رسانده بود، از سوی پلیس دستگیر شد.
«سرهنگ یدالله طهماسیان» فرمانده انتظامی شهرستان قرچک در این باره بیان داشت: در پی اعلام گزارش ۱۱۰ مبنی بر فوت خانمی ۶۵ ساله در شهرستان قرچک، کارآگاهان پلیس آگاهی در محل حادثه حاضر شده و بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: با حضور عوامل تشخیص هویت در محل مشخص شد که وی  از ناحیه سر دچار خونریزی شده است. اهالی محل عنوان کردند، چند ساعت قبل از خانه وی صدای درگیری شنیده‌اند، به همین دلیل اولیای دم شناسایی و سه دختر وی در پلیس آگاهی حاضر شدند و بیان داشتند که مادرمان تنها زندگی می‌کرده، اما یک برادر هم داریم که به بهانه‌های مختلف با مادرمان درگیر می‌شد و از او پول طلب می‌کرد. فرمانده انتظامی شهرستان قرچک اظهار داشت: در ادامه تحقیقات این پسر احضار شد اما چون خودش به اداره پلیس مراجعه نکرد، با دستور قضایی و ردیابی‌های پلیسی دستگیر شد.
این مقام انتظامی ادامه داد: متهم ابتدا منکر حضور خود در منزل مادرش شد، اما با توجه به مدارک و ادله موجود و بعد از چندین ساعت تحقیقات مستمر لب به اعتراف گشود و بیان کرد، در روز حادثه به منزل مادرم رفتم، و با او درگیر شدم مادرم را به سمت عقب هل دادم که  از پشت با چهارچوب در  و سپس بخاری برخورد کرد و به زمین افتاد و زمانی که دیدم نبض مادرم ضعیف است، منزل را ترک کرده و متواری شدم.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7934/19/616755/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها