لیگ وزنه‌برداری مهرماه با 8 تیم آغاز می‌‌شود

پاسخ منفی ساکت برای حضور سپاهان


پریسا غفاری/
​​​​​​​ فصل جدید لیگ وزنه‌برداری باشگاه‌های ایران با شرکت 8 تیم از مهرماه آغاز می‌‌شود که برخلاف انتظار تیم سپاهان در آن شرکت نمی‌کند.
محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان با وجود رایزنی‌های رشید شریفی، ملی‌پوش سابق به درخواست او پاسخ منفی داد و از شرکت در لیگ امتناع کرد. با امتناع سپاهان تیم‌های رعد پدافند هوایی، نیروی زمینی، نیروی هوایی، ذوب آهن، فولادین ذوب آمل، مناطق نفت‌خیز جنوب، ملی حفاری اهواز و فولاد خوزستان تیم‌هایی هستند که در سه مرحله و در ماه‌های مهر، آبان و بهمن رقابت می‌‌کنند.
نکته قابل تأمل در فصل آینده، تیمداری دوباره فولادین ذوب آمل است که فصل گذشته با هدایت بهداد سلیمی و حسین توکلی در میان ناباوری همگان عنوان قهرمانی را به تیم ذوب آهن واگذار کرد. همچنین دیگر تیمی که پس از یک فصل غیبت بار دیگر روی تخته می‌‌رود تیم فولاد خوزستان، قهرمان فصل گذشته لیگ جوانان است که با حمید رشیدی می‌‌آید. تیم پرآوازه ذوب آهن نیز که فصل گذشته با رهبری علی جباری با وزنه‌بردارانی همچون رسول معتمدی و رضا دهدار عنوان قهرمانی را کسب کرد این بار نیز با حفظ وزنه‌بردارانش در کنار چند جوان جویای نام بی‌شک از تیم‌های مدعی قهرمانی خواهد بود. تیم ملی حفاری اهواز که در سال‌های نه چندان دور قهرمان بلامنازع لیگ به شمار می‌‌رفت چند سال است به علت مشکلات مالی نتوانسته جام قهرمانی را به خانه ببرد. فراز رامهرمزی سرمربی این تیم اکنون در انتظار بودجه‌ای است که قرار است هیأت مدیره باشگاه به آنها اختصاص دهد. در این صورت مطمئناً او تیمی قدرتمند تشکیل می‌‌دهد و در غیر این صورت وزنه‌برداران جوان بیشتر اعضای این تیم را در لیگ تشکیل خواهند داد. 3 تیم نظامی رعد پدافند هوایی، نیروی هوایی و نیروی زمینی امسال نیز با بهره گرفتن از شماری از وزنه‌برداران سرباز گام به این رقابت‌ها خواهند گذاشت.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7934/21/616758/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها