اخبار


شلیک دو گلوله برای سرقت سانتافه

گروه حوادث /مرد جنایتکار که به خاطر سرقت یک خودروی سانتافه مرتکب قتل شده بود، توسط کارآگاهان پلیس خوزستان شناسایی و دستگیر شد.
سرهنگ حجت‌الله سفیدپوست، جانشین فرمانده انتظامی خوزستان گفت: چندی قبل خانواده مردی با مراجعه به پلیس از ناپدید شدن وی خبر دادند و گفتند از طریق سایت دیوار قصد فروش خودروی سانتافه خود را داشته و با یک خریدار نیز قرار ملاقات گذاشته اما دیگر به خانه برنگشته است. پس از این شکایت  موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
در بررسی کارآگاهان پلیس مشخص شد که خودروی مرد ناپدید شده در مسیر مواصلاتی تهران به اهواز در حالی که در اختیار فرد دیگری است، در حرکت بوده که با شگردهای خاص پلیسی موقعیت خودرو سانتافه شناسایی و در ورودی شهر اهواز توقیف و راننده دستگیر شد.
جانشین فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به یافتن دو عدد پوکه و خون در خودرو گفت: با تحقیقات گسترده پلیسی، متهم سرانجام اعتراف کرد که پس از تماس تلفنی و حضور صاحب خودرو در محل قرار او را با دو گلوله به قتل رسانده است که ضمن کشف سلاح به کار رفته در سرقت، قاتل به یک فقره قتل دیگر نیز اعتراف کرده است.

کشف جسد رئیس بانک در چاه

گروه حوادث / همزمان با کشف جسد رئیس بانک سپه نیشابور یکی از کارمندان وی به اتهام قتل بازداشت شد.
سید محمد حسینی، دادستان نیشابور در تشریح این حادثه گفت: روز یکشنبه ۲۶ تیر جسد رئیس بانک سپه بلوار سیمتری جنب میدان فردوسی در یکی از چاه‌های اطراف محوطه آرامگاه بهشت فضل این شهر کشف شد. با اعلام موضوع به پلیس بلافاصله پرونده به دستور بازپرس ویژه شعبه اول دادسرای این شهر در اختیار تیم تحقیق قرار گرفت و مشخص شد رئیس بانک روز حادثه پس از خروج از بانک سوار خودروی یکی از همکارانش شده و محل را ترک کرده است اما دیگر کسی او را ندیده است بنابراین دستور بازداشت کارمند مورد نظر صادر شد.
دادستان نیشابور افزود: پس از تکمیل تحقیقات در رابطه با این پرونده جزئیات حادثه اعلام خواهد شد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7960/19/620297/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها