خبر در خبر


ایرنا – ولی جهانی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان گفت: پس از کشف تونلی دستکند در روستای گلسرک گیلان، برای عملیات ساماندهی آن ۲میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته که مطالعات، مستند‌سازی و خاکبرداری از تونل آغاز شده است. کشف این تونل به لحاظ تاریخی و گردشگری حائزاهمیت است و تاکنون مطالعات کارشناسان نتایج خوبی را به همراه داشته است.


ایسنا- احمد محرم‌زاده، نماینده مردم اهر در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر نیرو گفت: آقای وزیر! وضعیت دریاچه ارومیه بسیار نامطلوب است و زندگی جمعیت بالغ بر ۱۴میلیون نفر را تحت‌تأثیر قرار داده است، به دادش برسید و هر چه سریع‌تر تمهیدات اندیشیده شده را اجرایی کنید.


ایرنا، بهزاد برارزاده، مدیرعامل شرکت آب‌وفاضلاب استان مازندران گفت: در بودجه سال ۱۴۰۰ از محل ماده ۲۳، تصفیه‌خانه فاضلاب فریدونکنار دارای ردیف اعتباری شد و با پیگیری‌های استاندار مازندران در ماه‌های گذشته جذب زمین برای جانمایی احداث این طرح در دستور کار قرار گرفت.


ایسنا- لقمان کیاپاشا، بازرس‌کل امور ورزش، جوانان و گردشگری سازمان بازرسی کل کشور گفت: با توجه به ادعاهای مطرح شده پیرامون گم شدن پرتره‌ رنگ‌روغن مظفرالدین شاه اثر شاخص کمال‌الملک، در محل کاخ حاضر شده و از مدیر مجموعه و همچنین مدیرکل موزه‌های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی توضیح خواسته شد و با توجه به پاسخ‌های اخذ شده، سازمان برنامه، تحقیق و بررسی را در دستور کار دارد.


مهر- نورالله مرادی، معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط‌‌زیست از راه‌اندازی نظام‌ مهندسی محیط‌‌زیست خبر داد و گفت: راهکار اصلی در حل مشکلات زیست‌محیطی، تقویت برنامه‌های تعاملی و فرهنگی است که می‌تواند زمینه رشد و تعالی را در صیانت از سرمایه‌های زیست‌محیطی فراهم آورد.


مهر- عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در فضای مجازی نقبی به مصایب تملک بناهای تاریخی زد و نوشت خانه‌های تاریخی که به ثبت می‌رسند باید به همان شکل باقی بمانند. اجازه هیچ‌گونه تخریب یا ساخت‌وساز به آنان داده نمی‌شود. وزارتخانه ما موظف است اینگونه خانه‌ها را از صاحبان قانونی آنان خریداری کند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7972/17/621888/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها