اخبار


اعتراف متهم به قتل:
جسد همسرم را در بیابان دفن کردم

گروه حوادث/ مرد جوان که چند ماه پس از طلاق همسرش وی را به قتل رسانده و جسدش را در بیابان‌های اطراف شهر دفن کرده بود دو هفته پس از این جنایت اعتراف کرد.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، حدود یک هفته قبل مرد جوانی با مراجعه به پلیس آگاهی غرب استان تهران از ناپدید شدن خواهرش خبر داد و گفت: مدتی قبل خواهرم از شوهرش طلاق گرفت و تنها زندگی می‌کرد آنها دو دختر داشتند که بعد از جدایی با خانواده پدری زندگی می‌کردند اما تقریباً هر روز خواهرم آنها را می‌دید. ما هم تا چند روز قبل با خواهرم در ارتباط بودیم تا اینکه یکدفعه ناپدید شده و به تلفن‌هایش هم جواب نمی‌دهد؛ به خانه‌اش هم مراجعه کردیم اما آنجا هم نبود، نمی‌دانیم چه اتفاقی برایش افتاده است.
پس از این شکایت تحقیقات پلیسی آغاز شد و از آنجا که همسر سابق وی نیز به شهرستان محل زندگی پدرش رفته بود با این احتمال که وی از سرنوشت زن جوان با خبر باشد او را به اداره آگاهی احضارکردند. مرد 34 ساله وقتی مقابل کارآگاهان پلیس قرار گرفت ناگهان به قتل همسر سابقش اعتراف کرد و گفت: من همسرم را کشتم و جسدش را در بیابان دفن کردم.
 وی درباره انگیزه‌اش از این جنایت گفت: ما اهل یکی از شهرهای آذربایجان‌شرقی بودیم، وقتی هنوز 18 سالم هم نشده بود به خواستگاری دختر همسایه رفتیم و با او ازدواج کردم. مدتی در شهر خودمان زندگی کردیم تا اینکه به خاطر بیکاری و مشکلات زندگی تصمیم گرفتیم به استان تهران بیاییم. در یکی از مناطق حاشیه‌ای اطراف تهران ساکن شدیم و از آنجا که من شغل و درآمدی نداشتم پدرزنم برایمان خانه‌ای اجاره کرد و خانواده‌هایمان هم به‌عنوان خرجی به ما پول می‌دادند. بعد از مدتی به‌عنوان راننده مسافربر مشغول کار شدم و تصمیم گرفتم اعتیادم را ترک کنم که موفق هم شدم و دیگر سراغ اعتیاد نرفتم. تازه زندگی‌مان داشت سرو سامان می‌گرفت که متوجه تغییراتی در رفتار همسرم شدم؛ او مدام سرش در گوشی تلفن همراهش بود و به من بی‌توجهی می‌کرد. کم‌کم به رفتارش مشکوک شدم و وقتی بیشتر پیگیری کردم متوجه شدم با پسر جوانی ارتباط پنهانی دارد. وقتی به این ماجرا پی بردم انگار دنیا روی سرم خراب شد. بعد از کلی دعوا و درگیری به اصرار همسرم از هم جدا شدیم و طلاقش دادم.
مرد جوان ادامه داد: بعد از طلاق اما به خاطر علاقه زیادی که به همسرم داشتم از او خواستم آشتی کنیم، اوایل موافق نبود اما کم کم راضی شد به خاطر بچه‌ها با هم دوباره ازدواج کنیم. تا چند هفته‌، ارتباط خیلی خوبی با هم داشتیم تا اینکه یک روز با هم برای صحبت بیرون رفته بودیم، داخل خودرو گرم صحبت بودیم که همسرم گفت حالش خوب نیست و سرش را روی صندلی گذاشت تا کمی بخوابد.  در همین موقع حس مرموزی به سراغم آمد و بی‌اختیار گوشی تلفن همراهش را برداشتم تا ببینم داخلش چیست؛ وقتی وارد قسمت عکس‌ها شدم با دیدن چند عکس و فیلم از همسرم چنان عصبانی شدم و حالم دگرگون شد که کنترل رفتارم را از دست دادم و با چاقویی که در خودرو داشتم او را به قتل رساندم بعد هم جسدش را در بیابان دفن کردم.
متهم که از قتل همسرش بشدت پشیمان بود، گفت: بعد از کشتن همسرم با خوردن 100 قرص خودکشی کردم اما نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که وقتی چشم باز کردم در بیمارستان بودم و از مرگ نجاتم داده بودند.بعد از اعترافات متهم، به دستور بازپرس جنایی وی بازداشت شد و به همراه کارآگاهان جنایی به محل دفن جسد رفته و به این ترتیب جسد زن جوان پیدا شد و متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.

5 کشته در واژگونی تویوتا

گروه حوادث/ واژگونی خودروی تویوتا در محور مهاباد - سردشت جان 5 نفر را گرفت.سرهنگ محمد توحیدی، فرمانده انتظامی مهاباد گفت: این حادثه شامگاه دوشنبه در محدوده روستایی «کوران» و بر اثر واژگونی یک دستگاه خودرو تویوتا هایلوکس روی داد. این خودرو هشت سرنشین داشت که پنج نفر از آنها در این حادثه جان خود را از دست دادند و یک نفر نیز مصدوم شد که بلافاصله برای سیر مراحل درمانی به بیمارستان انتقال داده شد. سرهنگ توحیدی علت این حادثه را عدم توانایی راننده در کنترل خودرو عنوان کرد.

شوخی مرگبار دو برادر

گروه حوادث/ شوخی عجیب دو برادر در حالت مستی، با سقوط مرگبار برادر بزرگ‌تر و بازداشت برادر کوچکتر پایان یافت.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، 4 مرداد سقوط مرگبار پسر 19 ساله‌ای از بالکن طبقه چهارم ساختمانی در شهرری به کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت اعلام شد. به دنبال اعلام این خبر تیم جنایی راهی محل شده و در تحقیقات اولیه نشان داد مقتول و برادرش شب حادثه مست کرده بودند و در همان حال به بالکن خانه رفته و در حالی که با هم شوخی می‌کردند، ناگهان پسر 17 ساله برادرش را هل داد و او از بالکن طبقه چهارم به پایین سقوط کرده و جان باخت. به دستور بازپرس جنایی دادسرای شهرری پرونده پسر نوجوان با قرار عدم صلاحیت به دادسرای ویژه اطفال ارسال شد و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

عاملان جنایت در پارک پامچال تحت تعقیب پلیس

گروه حوادث/ فرمانده انتظامی البرز برای دستگیری عوامل تیر‌اندازی منجر به قتل در پارک پامچال منطقه شاهین‌ویلای کرج، دستور ویژه صادر کرد.
سردار عباسعلی محمدیان در تشریح این خبر اظهار داشت: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری مسلحانه در پارک پامچال منطقه شاهین‌ویلا و فوت یک نفر در این حادثه، بلافاصله مأموران انتظامی و کارآگاهان پلیس آگاهی استان برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: با حضور پلیس در محل و برابر تحقیقات میدانی صورت گرفته، مشخص شد که یکی از شهروندان هدف گلوله راکب یک موتور‌سیکلت  قرارگرفته و عوامل حادثه متواری شده‌اند. براساس بررسی‌های به عمل آمده، اختلاف حساب سبب این حادثه شده و تلاش برای دستگیری متهمان از نخستین لحظات وقوع آن در دستور کار پلیس آگاهی است.

اسید پاشی پسر شیشه ای روی پدر و مادرش

گروه حوادث/ پسر معتاد به شیشه که در اقدامی هولناک روی پدر و مادرش اسید پاشیده بود از سوی پلیس دستگیر شد.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، ساعت 00:45 بامداد سه‌شنبه یازدهم مرداد، خبر اسید‌پاشی به یک زن و مرد سالخورده‌ در خانه‌ای حوالی خیابان شهید رجایی تهران به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش داده شد.
با اعلام این خبر، تیمی از مأموران کلانتری 160 خزانه راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند؛ مأموران کلانتری به محض حضور در خانه، با زن و مرد سالخورده‌ای مواجه شدند که از ناحیه صورت، شکم، دست و پا هدف اسیدپاشی قرار گرفته بودند.قربانیان مدعی شدند پسرشان روی آنها اسید ریخته است.
امدادگران اورژانس این زوج سالخورده را برای سیر مراحل درمانی به بیمارستان شهدای یافت‌آباد منتقل کردند و از سوی دیگر مأموران کلانتری با دستور بازپرس حمیدرضا رستمی؛ از شعبه یازدهم دادسرای امور جرایم جنایی ردیابی‌ها برای دستگیری پسر جوان را آغاز کردند و با شروع تحقیقات متهم را در پارک شهید رجایی شناسایی و پس از دقایقی تعقیب و مراقبت وی را در یک عملیات غافلگیرانه روی نیمکت پارک دستگیر کردند.
پس از انتقال متهم به شعبه یازدهم دادسرای امور جرایم جنایی وی اعتراف کرد که پس از مصرف شیشه با پدر و مادر خود در خانه درگیر شده و با توجه به توهمی که داشته اقدام به اسیدپاشی کرده است.
بر اساس این گزارش حال پدر متهم وخیم گزارش شده است.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7972/19/621893/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها