اخبار


فرهادی: پرونده ویلموتس فدراسیون را با بحران مواجه کرده است

آرش فرهادی، مدیر امور حقوقی فدراسیون فوتبال درخصوص پرونده مارک ویلموتس گفت: «مهم‌ترین اثر این قرارداد در صورت‌های مالی و ترازنامه فدراسیون فوتبال است که باعث زیان‌ده شدن فدراسیون و بحرانی شدن شرایط مالی مجموعه فوتبال شده است. علاوه بر حکم صادره برای ویلموتس، حکم دستیارانش از سوی CAS و برگ تشخیص مالیات 32 میلیارد تومانی نیز به فدراسیون فوتبال ابلاغ شده است و با وجود تلاش وثوق احمدی و تیم حقوقی همراهش در کاهش میزان محکومیت که شایسته قدردانی است، پرداخت مبلغی حدود 4 میلیون یورو برای فدراسیونی که ساختمانش را هم از دست داده یک فاجعه محسوب می‌‌شود. وزیر ورزش درخصوص پرونده ویلموتس عبارت سونامی را استفاده کرد که عبارت درستی است.»

 حکم یک مربی بلژیکی هم به فدراسیون فوتبال رسید

پس از صدور رأی دادگاه CAS درمورد پرونده مارک ویلموتس و محکوم شدن فدراسیون فوتبال به پرداخت ۳ میلیون و ۳۲۵ هزار یورو به سرمربی بلژیکی سابق تیم ملی، اکنون دادگاه CAS حکم پرونده مانوئل فررا کارو، دستیار این مربی را نیز به فدراسیون ابلاغ کرد. فدراسیون فوتبال پیشتر به این مربی ۱۵۰ هزار یورو پرداخت کرده و با حکم دیوان داوری ورزش، باید ۳۴۸ هزار و 617 یورو، پاداش ۶ هزار یورویی و ۵ درصد سود سالانه بابت تأخیر در تأدیه دستمزد وی پرداخت کند.

پنجره نقل و انتقالات داخلی پرسپولیس باز شد
سرخ‌ها بدون آل کثیر در لیگ برتر

باشگاه پرسپولیس با پرداخت مطالبات تعداد زیادی از طلبکاران خود موفق شد پنجره نقل و انتقالات داخلی اش را باز کند. با این اوصاف در روزهای آتی، قرارداد بازیکنان پرسپولیس در هیأت فوتبال تهران ثبت خواهد شد. باشگاه پرسپولیس در این مدت مطالبات افرادی همچون مهدی رسول‌پناه، علیرضا بیرانوند، فرشاد احمدزاده، مسعود همامی، محسن ربیع‌خواه، میثاق معمارزاده و حمیدرضا طاهرخانی را به‌صورت کامل پرداخت کرد. خبر دیگر در خصوص پرسپولیس احتمال عدم تمدید قرارداد عیسی آل‌کثیر است. آل‌کثیر سال گذشته در نیم فصل اول لیگ برتر از ناحیه رباط صلیبی مصدوم شد و در حالی که می‌توانست دو هفته بعد از مصدومیت زانوی خود را به تیغ جراحان بسپارد با تأخیر این کار را انجام داد. گفته می‌شود وضعیت فعلی آل‌کثیر و دوری او از میادین باعث شده کادرفنی سرخ‌پوشان برای تمدید قرارداد این بازیکن اعلام نیاز نکنند. بدین ترتیب نام آل‌کثیر از لیست پرسپولیس برای لیگ برتر بیست و دوم خارج خواهد شد چرا که او قراردادی با این تیم ندارد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7972/20/621905/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها