دیگه چه خبر؟


گعده بانیان وضع موجود درباره آب و هوا و قند خون!

 خبر اول اینکه،حسین مرعشی دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی در مصاحبه اخیر خود با خبرگزاری فارس که روز گذشته بخش دوم آن منتشر شد، در پاسخ به سؤالی درباره دیدارهای مستمر آقایان خاتمی، روحانی و سید حسن خمینی با یکدیگر، گفت: «این بزرگان هر دو الی سه ماه یکبار همدیگر را می بینند که بیشتر جنبه گعده آخوندی دارد تا اینکه حرف سیاسی در آن مطرح شود. در مورد آب و هوا، قند خون و اینها صحبت می‌کنند(با خنده)». خرداد ماه سال جاری بود که صفحه رسمی توئیتر روزنامه ایران خبر داد، حسن روحانی رئیس دولت‌های یازدهم و دوازدهم، محمد خاتمی، حسن خمینی و علی‌اکبر ناطق نوری در منزل روحانی واقع در ولنجک تهران با دستور کاری مربوط به «اعتراضات اجتماعی» و «مباحث سیاسی انتخابات آتی»، تشکیل جلسه داده بودند. در پی انتشار این خبر، شخصیت‌های اصلاح‌طلب از جمله کرباسچی و ابتکار به تکذیب این جلسه روی آوردند که پس از آن، «جواد امام» مدیرعامل بنیاد باران (وابسته به رئیس دولت اصلاحات) ضمن تأیید برگزاری این جلسه به ایلنا گفته بود: «ناطق نوری در جلسه جمعه شب دیدار روحانی، خاتمی و سید حسن خمینی حضور نداشت.» 

ماجرای مخالفت خانواده  شهید اسکندری 
با درخواست معاوضه پیکر

 دست آخر اینکه، سردار شریفی، رئیس ایثارگران ستاد کل نیرو‌های مسلح صبح دیروز در یک گفت‌و‌گوی تلویزیونی به ماجرای مخالفت خانواده شهیدان مدافع حرم برای معاوضه پیکر شهدا با تروریست‌های در اسارت، گفت:دشمن می‌دانست که ما احترام بسیار زیادی برای شهدا قائل هستیم و حاضر هستیم به هر شکل ممکن با هر هزینه‌ای پیکر‌های شهدا را به کشورمان منتقل کنیم. به همین دلیل بخشی از شهدای ما را جابه‌جا کردند تا از ما امتیازاتی بگیرند؛مانند آزادی اسرایشان یا دریافت پول. وی با اشاره به شهادت سردار اسکندری اظهار داشت: تکفیری‌های گروه 
جیش العزه پس از شهادت ایشان به هویت اصلی این شهید بزرگوار دست پیدا کردند که سردار سپاه است. به‌خاطر عنادی که داشتند، سر این شهید عزیز را از بدن جدا و به نیزه کردند. سپس توسط یک خودروی تویوتا در شهر حماه چرخاندند. سردار شریفی ادامه داد: این گروه تقاضای آزادی تعداد بسیاری از اسرای خود و دریافت مبلغ بالایی پول داشتند. همین که خانواده شهید متوجه شدند، نپذیرفتند و گفتند حاضر نیستیم که شما هیچ امتیازی به تکفیری‌ها بدهید. شهید ما در کنار حضرت زینب(س) بماند و هر زمان که روال عادی شد و سایر شهدا به عقب بازگردانده شدند، شهید ما را نیز به عقب بازگردانید. خانواده شهید این جمله را هنگام شرفیابی به محضر فرمانده کل قوا نیز خدمت ایشان گفتند که ایشان هم از آنها تمجید کردند.
تشییع پیکر ۵ شهید خان طومان در گرگان
مراسم استقبال از ۵ شهید تازه تفحص شده خان طومان سوریه در گرگان برگزار شد. این شهدا چند روز پیش تفحص و برای تشییع و خاکسپاری از مشهد عازم استان مازندران بودند که در شهرهای گرگان و علی‌آباد کتول نیز مورد استقبال مردم قرار گرفتند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7972/5/621977/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها