اخبار


تتو رایگان ترفندی برای نقشه شوم

گروه حوادث/ دختر جوان وقتی برای انجام «تتو» به خانه مرد جوان رفت، نمی‌دانست چه سرنوشت شومی در انتظارش است.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، چند روز قبل دختر جوانی به پلیس مراجعه کرد و گفت: مدتی قبل در اینستاگرام با مردی آشنا شدم که در کار تتو بود. مرد جوان به نام حمید پیشنهاد داد که اگر به عنوان مدل به خانه‌اش بروم هیچ هزینه‌ای برای تتو از من نخواهد گرفت. او ادامه داد: با پیشنهاد مرد تتوکار راهی خانه‌اش شدم اما به محض ورود حمید در را بست و مرا کتک زد و مورد آزار و اذیت قرار داد. او مرا در خانه‌اش حبس کرد و بعد از چند ساعت وقتی حالم بد شده بود، مرا سوار خودرو کرده و در خیابان رهایم کرد. رهگذران مرا نیمه‌هوش در کنار خیابان دیده  و به بیمارستان انتقال دادند. با شکایت دختر جوان مشخص شد متهم هم صفحه اینستاگرامش را بسته و هم تلفن همراهش را خاموش کرده است. بنابراین پرونده‌ای در شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی تهران تشکیل شد و بازپرس حمیدرضا رستمی دستور تحقیقات در این خصوص را صادر کرد
.
مرد کینه‌جو خانواده برادرش را قتل‌عام کرد

گروه حوادث/ مرد کینه‌جو که شش عضو خانواده برادرش را در روستای عزیزآباد بخش خاوه شهرستان دلفان ( استان لرستان) کشته بود، دستگیر شد.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، اواخر هفته گذشته خبر قتل عام یک خانواده 6 نفری به پلیس اعلام شد. در بررسی‌ها مشخص شد مردی 36 ساله به علت اختلاف مالی با یک کلاشنیکف به منزل برادر بزرگتر خود رفته و علاوه‌ بر برادرش، همسر و چهار فرزند او را کشته است. پس از اطلاع از مخفیگاه متهم بلافاصله مأموران فرمانده انتظامی شهرستان دلفان به محل اعزام شدند و قاتل را در یکی از روستا‌های اطراف شهر نورآباد دستگیر کردند. فضل‌اله منصوری، فرمانده انتظامی شهرستان دلفان در این‌باره گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره نزاع و درگیری خانوادگی بر سر اختلافات ملکی در شهرستان دلفان بلافاصله سه اکیپ از مأموران انتظامی در محل حاضر شدند و مشخص شد دو برادر به علت اختلافات خانوادگی و ملکی با یکدیگر درگیر شده‌اند و یکی از برادران با سلاح گرم پنج نفر از اعضای خانواده برادرش را به قتل رسانده و یک نفر را نیز مجروح کرده که بلافاصله به بیمارستان منتقل شد اما با وجود تلاش‌های صورت گرفته توسط کادر درمان، وی نیز به علت شدت جراحات وارده فوت کرد. قاتل فراری نیز در کمتر از یک ساعت در مخفیگاهش و طی یک عملیات ضربتی دستگیر شد. 

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7989/16/624223/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها