اخبار


کاندیداهای ریاست کمیته 4 تایی شد

تعداد کاندیداهای ریاست کمیته ملی المپیک با تأیید صلاحیت مهدی علی‌نژاد و مجید شایسته در انتخابات به چهار نفر رسید.محمود خسروی‌وفا و فضل‌الله باقرزاده دو کاندیدای ریاست در لیست کاندیداهای تأیید صلاحیت شده چهارشنبه برای مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک بودند که با اعتراض مهدی علی‌نژاد دیگر کاندیدای پست ریاست، کیکاووس سعیدی سخنگوی کمیته ملی المپیک دیروز حضور او و شایسته در انتخابات را بلامانع دانست.سعیدی با تأیید این خبر گفت: «با عنایت به اینکه تاکنون پاسخ مکتوب استعلام آقایان شایسته و علی‌نژاد ‌دال بر تأیید یا عدم احراز صلاحیت ایشان به کمیته ملی المپیک واصل نشده، لذا بنا بر آیین‌نامه انتخاباتی کمیته، این دو کاندیدا می‌توانند فردا برای مجمع انتخاباتی در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک حاضر شوند.»

تکواندوکاران نونهال بر بام آسیا ایستادند

تیم ملی تکواندو نونهالان قهرمان رقابت‌های قهرمانی آسیا شد.در این رقابت‌ها دختران با 7 طلا، 1 نقره و 1 برنز و پسران با 5 طلا و 2 نقره با مجموع 12 طلا،3 نقره و 1 برنز بر بام آسیا ایستادند.امیرمحمد نصیراحمدی، محمدحسین تقی پور، امیرعباس قنبرزاده، رادین زینالی، ساسان درزی، زهرا فلاح، فاطمه باقرزاده، ساینا علیپور، پرنیان نوری، دینا بابارحیم، فاطمه اسکندرنیا و حنا زرین کمر مدال طلا گرفتند؛ نیما عبداللهی، روژان گودرزی و ایلیا شهبازی صاحب نقره شدند و باران جمال لیوانی برنز گرفت.در پایان این رویداد، شهره خلج زاده سرمربی دختران و کوروش رجلی سرمربی پسران به عنوان بهترین مربی قاره کهن انتخاب شدند. حنا زرین کمر و امیرمحمد نصیر احمدی که مدال طلای این رقابت‌ها را بر گردن آویختند هم به عنوان بهترین بازیکنان انتخاب شدند. 

بسکتبالی‌ها بدون ستاره‌ها در استرالیا

تیم ملی بسکتبال دیروز راهی استرالیا شد تا در ادامه پنجره‌های انتخابی جام جهانی 2023 با استرالیا دیدار کند. این تیم که پنجشنبه در خانه برابر ژاپن به میدان رفته بود با نتیجه 68- 79 صاحب برتری شد. بهنام یخچالی نیز با کسب 30 امتیاز روز پرفروغی داشت. با این حال او همراهی با تیم ملی را از دست داد چرا که باید هرچه سریعتر به تیم باشگاهی‌اش در آلمان اضافه شود. حامد حدادی هم باید به چین برگردد. سالار منجی و متین آقاجانپور جایگزین این دو نفر شدند. از سویی در آخرین لحظه خبر رسید ارسلان کاظمی هم مصدوم شده و تیم را همراهی نمی‌کند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7989/17/624298/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها