اخبار


رئیس پلیس پایتخت:
مجرمان نگران عواقب کارشان نیستند

گروه حوادث/ فرمانده انتظامی تهران بزرگ در تشییع پیکر شهید نیروی انتظامی از وقاحت و گستاخی بیش از پیش سارقان و مجرمان ابراز نگرانی کرد. به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار حسین رحیمی صبح دیروز در مراسم تشییع پیکر شهید امیر کیوانلو که در جریان دستگیری یک سارق خانه به شهادت رسید، گفت: شهید  کیوانلو در جریان تعقیب و گریز سارقی که بامداد یکشنبه با همدستش وارد خانه یک خانم جوان شده بود، ناغافل با  ضربه چاقویی که سارق  به سینه‌اش وارد کرد، مجروح شد و به رغم جراحت وارده  سارق را دستگیر کرد و بلافاصله  به بیمارستان انتقال داده شد اما به دلیل شدت جراحت وارده این مأمور شجاع و وظیفه‌شناس به شهادت رسید.  این روزها متأسفانه شاهد وقاحت و گستاخی بیش از پیش سارقان و مجرمان هستیم  و مجرمان از مجازات و عواقب جرایم و جنایاتی که مرتکب می‌شوند نگران نیستند.

پارچه های شیشه ای در فرودگاه لو رفت

گروه حوادث/فرمانده پلیس فرودگاه‌های پلیس پیشگیری انتظامی کشور از کشف 14 کیلوگرم پارچه آغشته به مواد مخدر از نوع شیشه در یک مرسوله پستی، توسط پلیس فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) خبر داد.
سردار «محسن عقیلی» در تشریح این خبر اظهار داشت: در اقدام مشترک مأموران پلیس فرودگاه حضرت امام(ره) و کارکنان اداره پست مستقر در پایانه هوشمند بار فرودگاه، حین کنترل مرسوله‌های پستی به یک مرسوله ارسالی به خارج از کشور، درخصوص احتمال جاسازی مواد مخدر مشکوک شدند.
وی افزود: با هماهنگی‌ مقام قضایی، مرسوله  با حضور نماینده پست جمهوری اسلامی ایران بازگشایی و در بازرسی ویژه و تخصصی 14 کیلوگرم پارچه آغشته به مواد مخدر از نوع شیشه کشف و ضبط شد.
بنابراعلام پایگاه خبری پلیس، صاحب مرسوله پستی شناسایی و پرونده قضایی در این خصوص تشکیل و به مرجع قضایی ارسال شد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7998/19/625937/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها