اخبار


معمای خودکشی مرد جوان بعد از دستگیری

گروه حوادث/مرد جوان وقتی از سوی پلیس دستگیر شد به علت نامعلومی دست به خودکشی زد و در بیمارستان جان باخت.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، شامگاه جمعه مردی در تماس با پلیس گفت:  به همراه همسرم برای خرید از خانه خارج شدیم، زمانی که به خانه برگشتیم، با صحنه عجیبی مواجه شدیم. خودروی پرایدی که شماره پلاکش پوشانده شده بود در مقابل خانه‌ای توقف کرده بود که ناگهان مردی از آن خانه بیرون آمد و هراسان سوار خودروی پراید شده و راننده به راه افتاد.
مرد جوان  تا زمان رسیدن مأموران تصمیم گرفت با همسرش سوار بر خودروی پژوی خود به تعقیب نامحسوس پراید سواران بپردازد. اما لحظاتی از این تعقیب نگذشته بود که مردان پراید سوار متوجه آنها شدند.  چند دقیقه تعقیب و گریز ادامه یافت و درنهایت راننده پراید که راهی برای فرار نمی دید توقف کرد. با توقف او همدستش از ماشین پیاده شد و در حالی که چاقویی بدست داشت به سمت سرنشینان خودروی پژو رفت و با تهدید از آنها خواست دست از تعقیب بردارند اما همزمان همدستش با خودرو از محل متواری شد.مرد جوان پس از تهدید زوج جوان به سمت خودروهای عبوری رفت و با تهدید سعی داشت آنها را متوقف کند. او مقابل 4 خودرو را گرفت اما هیچ کدام او را سوار نکردند در این هنگام، مأموران پلیس از راه رسیده و مرد جوان را خلع سلاح و او را سوار بر خودروشان کردند اما هنوز چند لحظه ای نگذشته بود که وی مدعی شد قرص برنج خورده است . حال بد متهم ، مأموران را به جای کلانتری به بیمارستان کشاند و تلاش کادر درمان برای نجات جان او بی‌نتیجه ماند و وی جان باخت.مرگ مرد جوان به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد و به دستور بازپرس جنایی تحقیقات برای شناسایی هویت او و  شناسایی همدستش و علت خودکشی از سوی کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت ادامه دارد.


مرگ کارگر فولاد بافق بر اثر سقوط از ارتفاع

گروه حوادث/ انفجار ناگهانی کپسول گاز هنگام عملیات جوشکاری در شرکت فولاد ابویی بافق منجر به مرگ یک کارگر و مصدوم شدن دو نفر دیگر شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از منابع کارگری در یزد، حدود ساعت ۱۵:۰۵ بعدازظهر روز جمعه ۴ آذر، سه کارگر شرکت فولاد ابویی بافق که برای عملیات جوشکاری به ارتفاع ۴ متری تأسیسات رفته بودند، بر اثر انفجار ناگهانی کپسول گاز دچار حادثه شدند. در پی این اتفاق، یکی از کارگران از ارتفاع سقوط کرد و جان خود را از دست داد. دو کارگر دیگر نیز که به محل انفجار کپسول نزدیک‌تر بودند، دچار سوختگی و با حضور گروه‌های امدادی به بیمارستان ولی‌عصر یزد منتقل شدند.
روابط عمومی مجتمع معدنی صنعت و آهن فولاد بافق با تأیید این خبر گفت: عصر روز جمعه ۴ آذرماه، سه نفر از کارگران فولاد تکنیک به‌عنوان پیمانکار در پروژه آهن اسفنجی در حال جوشکاری بودند که به علت سوختگی یکی از کارگران به نام «میثم اسماعیلی» از ارتفاع سقوط کرد و جان باخت. دو کارگر دیگر نیز در این حادثه مصدوم شدند و علت وقوع حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.


اعتراف به قتل خواهرزن بعد از 5 ماه

گروه حوادث/ مرد معتاد که خواهر همسر صیغه‌ای خود را به قتل رسانده بود پس از 5 ماه در کرج دستگیر شد.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، ساعت 23 دوشنبه ششم تیر امسال زن جوانی هراسان با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و گفت: من پرستار زنی سالخورده‌ در محله گیشا هستم. ساعتی قبل مردی که خود را پیک موتوری معرفی کرد وارد خانه شد و پس از ضرب و جرح من و پیرزن صاحبخانه اموال خانه را سرقت و فرار کرد.
وقتی مأموران به محل حادثه رفتند دریافتند پیرزن بر اثر ضربات مشت سارق جان باخته است.
کارآگاهان پلیس آگاهی پایتخت در بازبینی فیلم دوربین‌های مداربسته محل حادثه پی بردند مرد جوان پس از وقوع قتل برای خرید به یکی از مغازه‌های محله گیشا رفته است؛ همین کافی بود تا کارآگاهان راهی سوپرمارکت مورد نظر شوند و با اقدامات اطلاعاتی هویت متهم را شناسایی کنند.
تحقیقات ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی متوجه شدند، متهم ساکن محمدشهر کرج بوده و به‌دلیل اعتیادی که دارد زباله‌گرد شده و در این مدت چند مرتبه با پدرش تماس تلفنی داشته اشت.
تیم جنایی پس از دریافت این اطلاعات مهم، راهی مخفیگاه متهم شدند و پس از تعقیب و مراقبت چند دقیقه‌ای وی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی جهت تحقیقات ابتدایی منتقل کردند.
متهم پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی به قتل اعتراف کرد و گفت: از طریق خواهر مقتول که همسر موقتم بود دریافتم او زنی ثروتمند است و نقشه سرقت را به تنهایی انجام دادم.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8063/15/634773/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها