کاپیتان پیشین آلمان، مسی بعدی فوتبال را معرفی کرد

ماتئوس: روی موسیالا تمرکز کنید


آلمان، امشب در دیداری حساس و تعیین کننده باید به مصاف اسپانیا برود. ژرمن‌ها که در بازی اول خود به ژاپن باختند، اگر برابر ماتادورها امتیاز از دست بدهند، کار صعودشان دشوار خواهد شد. لوتار ماتئوس، کاپیتان سابق آلمان، در مصاحبه با نشریه مارکا گفت:«از بازی قبلی برابر اسپانیا خاطره بدی داریم (شکست 6-0 در نوامبر 2020) ولی آن بازی مربوط به گذشته است و این بازی داستانی متفاوت خواهد داشت. هر دو تیم شانس‌های اصلی صعود از گروه هستند ولی ژاپن همه را سورپرایز کرد. آلمان باید در تک تک نقاط زمین بجنگد. ما برای اسپانیا احترام زیادی قائلیم و بازی بزرگی خواهد شد.»
او ادامه داد: «4 سال قبل در جام جهانی افتضاح کار کردیم و در دور گروهی حذف شدیم. من هانسی فلیک را خوب می‌شناسم و به او ایمان دارم. او با بازیکنانش بهترین ارتباط را دارد و تیم متحدی داریم. شکست برابر ژاپن درس بزرگی بود و امیدوارم برای بازی با اسپانیا به کارمان بیاید. شرایط فعلی تیم خوب نیست ولی پیروزی برابر اسپانیا همه چیز را تغییر خواهد داد.»
ماتئوس درباره خداحافظی تونی کروس و جای خالی او در مانشافت چنین نظر داد: «ما کیمیش، گوندوگان و موسیالا را داریم. هرچند تونی کروس بازیکنی متفاوت و تعیین کننده بود ولی بازیکنان بزرگی جای او را پر کرده‌اند. کروس همین حالا هم در رئال فوق‌العاده بازی می‌کند ولی خداحافظی تصمیم شخصی خودش بود و باید به آن احترام گذاشت.»
او که با آلمان به قهرمانی جام جهانی 1990 ایتالیا رسید، درباره خطرناک‌ترین بازیکن کشورش عنوان کرد: «جمال موسیالا را می‌توانم نام ببرم و از نظر من او لیونل مسی بعدی دنیای فوتبال است. بازیکنی با توانایی‌های بسیار بالا که صد درصد تمرکزش روی فوتبال است. او با این سن اندک در بایرن و تیم ملی فیکس بازی می‌کند. بسیار حرفه‌ای و باهوش است و من هوادار شماره یک او هستم. چند سال پیش وقتی برای اولین بار بازی موسیالا را دیدم، من را بسیار تحت تأثیر قرار داد. او خطرناک‌ترین بازیکن آلمان است. روی او و بازی‌هایش بیشتر تمرکز کنید.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8063/21/634795/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها