امیدواری دریافت‌کننده تیم والیبال پیکان برای باشگاه‌های جهان

فیاضی: برای سکوی جهانی به برزیل می‌رویم


مهری رنجبر/  دریافت‌کننده والیبال پیکان به درخشش تیمش در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های جهان خوشبین است. او حتی سکو را برای پیکانی‌ها کنار گذاشته است. هرچند منکر جدال سخت با غول‌های والیبال دنیا نمی‌شود. پوریا فیاضی اما خیلی امیدوار است پیکان مثل 12 سال پیش با تصاحب سکویی در پایان رقابت های باشگاه‌های جهان دوباره سری بین سرها درآورد. فیاضی معتقد است تیمش نیم فصل دوم خیلی بهتر از نیم فصل اول کار می‌کند.
با تیم پیکان 13 آذر برای حضور در قهرمانی باشگاه‌های جهان به برزیل می‌روی. رقابت‌ها را با حضور غول‌های والیبال دنیا چطور می‌بینی؟
کار خیلی سختی در برزیل داریم. ان‌شاءالله می‌رویم تا دوباره یکی از سکوها را بگیریم. به هر حال تیم ما هم خیلی خوب است و همه بچه‌ها تلاش می‌کنند. امیدوارم شانس با ما یار باشد تا با یک پیروزی از دور مقدماتی بالا برویم.
اگر دوباره روی سکو بروید، دومین باری است که پیکان جلوی بزرگان دنیا قدعلم می‌کند.
پیکان یکی از ارزشمند‌ترین مدال‌های والیبال را گرفت که دیگر تکرار نشد. ما برای تفریح به برزیل نمی‌رویم، سفر یک هفته‌ای فشرده‌ای داریم و همه تمرکزمان هم برای سکوی جهانی است. البته قدم به قدم جلو می‌رویم، اول صعود به جمع چهارتیم اول و بعد هم جنگ برای سکو داریم.
 بازیکن لهستانی که برای تیم شما آمده، بازیکن خوبی است؟ برای باشگاه‌های جهان کمک می‌کند؟
با رافاو فارینا، در لهستان بازی کرده‌ام، بازیکن خیلی خوب و با کیفیتی است. او 11 روز است که به تهران آمده و روز به روز هم بهتر می‌شود. البته فکر نمی‌کنم او به باشگاه‌های جهان برسد، اما از دور برگشت برای ما به زمین می‌رود.رضا رضایی هم که جزو بهترین‌ها بود و امین اسماعیل‌نژاد هم به ترکیب تیم ما اضافه شده‌اند.
تو جام جهانی فوتبال را هم تماشا می‌کنی؟ بازی ایران و ولز را دیدی؟
بله. بازی را دیدم، از نظر ورزشی بازی بی‌نقصی بود. حتی دو تیم می‌توانستند شانس گل داشته باشند. اما به نظرم باید ایران 5 گل می‌زد و بازی با نتیجه 5-یک به نفع ما تمام می‌شد.
پیروزی دلچسبی بود؟
به‌رغم اینکه روزهای سختی داریم، اما ما به تیم ملی فوتبال هم عرق و تعصب داریم و با پیروزی آن خوشحال می‌شویم. میدان ورزش، برخلاف سیاست، همیشه باعث شده تا مردم از ته دل شاد شوند. ورزش تنها جایی است که مردم می‌توانند صادقانه حتی برای لحظه‌ای همه غم هایشان را فراموش کنند.
تیم پیکان اما در نیم فصل اول لیگ، آنطور که باید و شاید نتیجه نگرفت.
ما در نیم‌فصل اول از 10 بازی 6 برد و 4 باخت گرفتیم. شاید ما باخت‌هایمان را هم باید می‌بردیم، اما اتفاقاتی باعث شد نتایج عجیب و غریب رقم بخورد. اما شک نکنید ما در نیم فصل دوم بهتر کار می‌کنیم.
نیم‌فصل اول لیگ را چطور دیدی؟
لیگ خیلی خوبی است. تیم‌ها به هم خیلی نزدیک هستند و شک نکنید پلی‌آف خیلی جذابی را خواهیم دید.
بعضی‌ها موافق تسویه ۵۵ درصدی قرارداد بازیکنان در نیم فصل نیستند و حتی معتقدند، منجر به کار غیر اخلاقی می‌شود. تو این قضیه را چطور می بینی؟
من فکر نمی‌کنم مسأله بزرگی باشد. نهایت زمان مانده ۳ بازی مانده از نیم فصل اول ۱۰ روز می شود. فکر نمی کنم پرداخت ۱۵ تا ۲۰ درصد قرارداد بازیکنان، آن هم ۱۰ روز زودتر باشگاه‌ها را ورشکسته کند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8063/22/634804/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها