بسکتبال لیگ باشگاه های غرب آسیا

کاظمی: فرصتی برای رویارویی بهترین‌های منطقه است


گروه ورزشی/ تیم‌های بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان و شهرداری گرگان، دو نماینده ایران در لیگ برتر باشگاه‌های غرب آسیا، WASL هستند. این مسابقات بعد از وقفه‌ای چهارساله دوباره شکل گرفت و از 30 آذرماه آغاز به کار می‌کند.
ذوب‌آهن نایب‌ قهرمان فصل گذشته که به عنوان تیم دوم به این مسابقات راه پیدا کرد، با تیم‌های الاتحاد سوریه، ارتودوکس فلسطین و تیم بیروت به عنوان قهرمان لیگ لبنان در گروه اول همگروه شده است. آنها باید روز اول دی ماه در اولین مسابقه خود با بیروت قهرمان لیگ لبنان بازی کنند.رقابتی که با توجه به عدم جذب بازیکن خارجی برای ذوبی‌ها سخت به نظر می‌آید. اما ارسلان کاظمی، ملی‌پوش بسکتبال ذوب‌آهن در مصاحبه‌ای که با سایت فدراسیون جهانی انجام داده است در خصوص این مسابقات می‌گوید: «زمانی که متوجه شدیم باید در لیگ باشگاه غرب آسیا شرکت کنیم، هیجان زده شدیم، چون این فرصتی است تا با بهترین تیم‌های منطقه از کشورهای دیگر بازی کنیم. تیم بیروت هم یکی از تیم‌های قدرتمند گروه است و بازی مقابل آنها بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود.»
او همچنین نسبت به سایر هم گروهی‌های تیم اصفهانی واکنش نشان می‌دهد: «من در شهر آله‌پو با تیم ملی سوریه بازی کرده‌ام. جو سالن این شهر، فراتر از تصور بود. ارتودوکس فلسطین هم به نظرم راحت‌تر از سایر تیم‌هاست. اما در هر صورت لیگ غرب آسیا، مسابقاتی باشگاهی است ولی در پایان شما، نماینده کشور خود هستید.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8063/22/634806/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها