اخبار


جدایی شائبه‌برانگیز  ندا  زارع  از تیم ملی تکواندو

ندا زارع مربی تیم ملی تکواندو بانوان بعد از مسابقات جهانی مکزیک از کادر فنی تیم ملی تکواندو بانوان جدا شد. تیم ملی بانوان بعد از درخشش و قهرمانی در مسابقات قهرمانی آسیا، در شیاپ چانگ مسابقات جهانی مکزیک موفق نبود و با دستانی خالی مکزیک را ترک کرد. حالا بعد از بازگشت تیم ملی بانوان به ایران، ندا زارع مربی سازنده تکواندو بانوان در پیامی از خداحافظی‌اش از تیم ملی خبر داد: «بعد از سال‌ها تلاش و زحمت در راستای پرورش استعدادهای دختران سرزمینم، در این مقطع به علت عدم وجود شرایط مناسب برای همکاری در تیم ملی تکواندو، کناره‌گیری خود را اعلام می‌کنم. اعلام این تصمیم را موکول به اتمام مسابقات جهانی کردم تا هیچ لطمه‌ای به بازیکنان و تیم ملی وارد نگردد و در این مدت با تمام وجود در خدمت تیم ملی و بازیکنان بودم و اجازه ندادم که این تصمیم کوچک‌ترین خدشه‌ای به ایفای وظیفه‌ام به عنوان مربی وارد سازد.»این درحالی است که ندا زارع و همچنین مینو مداح سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان تمایلی برای صحبت در این باره ندارند و حالا مشخص نیست دلیل جدایی زارع از کادر فنی تیم ملی بانوان فنی است یا مدیریتی.

امریکا، میزبان ووشو قهرمانی جهان

میزبان مسابقات ووشو قهرمانی جهان مشخص شد.شانزدهمین دوره مسابقات ووشو قهرمانی جهان 25 تا 29 آذر به میزبانی «فورت ورث» واقع در ایالت تگزاس در کشور امریکا با حضور تقریباً ۱۲۰۰ تا ۱۵۰۰ شرکت کننده از بیش از ۸۰ کشور دنیا برگزار خواهد شد.آخرین میزبانی این کشور برای مسابقات ووشو در سال ۱۹۹۵ و در شهر بالتیمور ایالت مریلند بوده است.رقابت‌های جهانی ووشو هر دو سال یک‌بار برگزار و بالاترین سطح از مسابقات این رشته محسوب می‌شود.

کمپدلی دوباره دست به‌کار شد

الساندرا کمپدلی سرمربی ایتالیایی والیبال زنان، دوباره کارش را دیروز در کمپ تخصصی از سر گرفت. او که باید تیم دختران زیر 16 سال ایران را برای قهرمانی جهان 2027 آماده کند، این بار 42 بازیکن را به پنجمین اردوی انتخابی دعوت کرده تا برای چهار روز آنها را در کمپ تخصصی والیبال زنان محک بزند.

 ترکیب تیم پاور لیفتینگ ایران در قهرمانی آسیا

ترکیب تیم 40 نفره پاورلیفتینگ کلاسیک ایرانی برای قهرمانی آسیا در امارات مشخص شد. مسابقات پاورلیفتینگ کلاسیک قهرمانی آسیا از 10 تا 16 آذرماه در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان در شهر دوبی امارات برگزار می‌شود و تیم ملی پاورلیفتینگ ایران در این مسابقات با ترکیبی کامل شرکت می‌کند. سید متین محمودزاده و مهدی جوادی‌فر دو پاورلیفتینگی نوجوان و جوان هستند. احمدرضا بابا احمدی، امیر نورحسینی، نعیم فتاحی، مهدی طهماسبی، علیرضا رضایی، مصطفی یزدانی، علی توکلی، مصطفی رنجبرومهدی مافی غلامی 9 ملی پوش ایرانی حاضر در این رقابت‌ها هستند. در این دوره تیم 23 نفره پیشکسوتان ایران هم حضور دارند. 

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8063/22/634810/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها