اخبار


فولاد سپاهان قهرمان لیگ برتر تیراندازی

پانزدهمین دوره لیگ برتر تیراندازی و دسته یک تپانچه مردان با قهرمانی فولاد مبارکه سپاهان و ملی حفاری تمام شد. فولاد مبارکه سپاهان، شهید لطفی هوافضای سپاه و هیأت همدان به ترتیب با 21، 17 و 17 امتیاز تیم‌های اول تا سوم پانزدهمین دوره لیگ برتر تپانچه مردان شدند. در قسمت انفرادی هم محمد رسول عفتی، سجاد پورحسینی و شایان تمدن قهرمانان انفرادی بزرگسالان و جوانان شدند. با پایان رقابت‌ها باشگاه مقاومت و نوید ایران جوان هم به لیگ یک فصل آینده سقوط کردند. تیم‌های شرکت ملی حفاری، باشگاه غدیر و هیأت البرز، این سه تیم به همراه خراسان رضوی به لیگ برتر تپانچه در فصل آینده رسیدند.

شکست سیچوان با تریپل دابل حدادی

تیم بسکتبال سیچوان با وجود درخشش حامد حدادی، ستاره ایرانی‌اش یک شکست دیگر در لیگ چین برایش ثبت شد. این تیم با نتیجه 111 بر 103 مغلوب نانجینگ مانکی کینگز شد. حدادی 32 دقیقه بازی کرد و با ثبت 17 امتیاز، 19 ریباند و 13 پاس گل، تریپل دابل کرد. سیچوان با 12 شکست و تنها 3 پیروزی، تیم هفدهم جدول 20 تیمی لیگ چین است.

رضا مهاجری استعفا کرد

رضا مهاجری، سرمربی نفت مسجد سلیمان دیروز استعفای خود را به مدیریت باشگاه ارائه کرد. بعد از باخت 4-1 نفت مسجد سلیمان به فولاد، ابتدا هدایت یزدی، مدیرعامل باشگاه از سمت خود برکنار شد و حالا شاهد استعفای رضا مهاجری، سرمربی تیم هستیم. این در حالی است که مدیرعامل جدید باشگاه، ابوذر شجاعی اعلام کرده بود از رضا مهاجری حمایت می‌کند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8085/13/637779/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها