کف‌بینی برانداز


فروغ زال
طنز پرداز

​​​​​​​از آنجا که چهل سال است اگر تا فلان ساعت از فلان روز مبارزه را ادامه دهند، نظام تغییر می‌کند و مسئولانش که سوار یک هواپیما همراه با کیف‌های پر از طلا به ونزوئلا رفته‌اند، دیگر برنمی‌گردند، لازم دانستیم تا طبق اصول کف بینی دست یک برانداز را بررسی کنیم که «چرا نمی‌شود؟»
 بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد، براندازانی که بعد از ۹دی ۸۸، همچنان به شغل براندازی‌شان ادامه داده‌اند، جزو مقاوم‌ترین زیرسویه‌ها هستند که به‌دلیل نقص بیولوژیکی‌شان 
در برابر هر گونه سند و دلیل و گفت‌و‌گو ایستادگی می‌کنند. اما مبانی براندازی می‌گوید کف بینی همانند مرجعیت خبری «منوتو» و «ایران اینترنشنال» و «بی‌بی سی» از معتبر‌ترین اطلاعات است که باورش دارند. بنابراین در ادامه به آموزش کف‌بینی از دست یک برانداز می‌پردازیم تا شاید بتواند با واقعیت‌هایی کنار بیاید:
نزدیک‌ترین برانداز خارج از گونی را پیدا کنید.
اولین کاری که باید انجام دهید انتخاب کردن دست است. یعنی اینکه انتخاب کنید خطوط کدام دست فرد را بخوانید. معمولاً باید دستی را انتخاب کنید که بیشتر از آن استفاده می‌کند. چون برانداز در صفحات مجازی‌اش کلمات نامناسبی استفاده می‌کند، پس دست چپ او را انتخاب کنید.

حالا دست او را زیر یک لامپ روشن بگیرید
طبق نظر کف‌بین‌ها و متخصصانِ خواندن خطوط روی دست، خط‌ها با وضوح کمتر بیانگر بخشی از زندگی است که نیاز دارد روی آنها کار شود، در حالی که خطوط عمیق‌تر بیانگر ویژگی‌هایی است که قوی‌تر هستند. برای براندازان اما فقط یک خط کف دستشان می‌بینید که یا عمیق است یا سطحی. چون در زندگی یک بعد بیشتر نداشته‌اند. نکته: (دقت کنید آن خط جای تیزی و قمه‌کشی آنها نباشد)
خط کوتاه و عمیق (انتهای آن نزدیک به مرکز کف دست است که در این قسمت نشان داده شده است): 
بسیار فراموشکار است. در اغتشاشات سال ۸۸ هنگام، دویدن در خیابان و آتش زدن خیمه‌های عزاداری روز عاشورا، مغزش بر زمین افتاده و وقت نکرده تا آن را بردارد. به خاطر همین خیلی زود فراموش کرده که ۹ دی همان سال، جمعیت میلیونی مردم به خیابان آمدند تا او و دوستانش را جمع کنند. این فراموشکاری کار دستش داده و هر روز و هر ساعت ادعا دارد که کار نظام تمام است.
 خط‌های بلند و صاف دارد: (در طول کف دست به سمت انگشت کوچک کشیده شده است):
فکر کردن را اسراف می‌داند. همین که شبکه‌های لندن مکان، بگویند کف خیابان ساندیس می‌دادند و مردم رفته‌اند باور می‌کند و حتی با خودش نمی‌گوید چرا ساندیس؟ چرا پیتزا نه؟ حداقل ارزش توی سرما و شلوغی بیرون از خانه رفتن را داشته باشد.
 خطی که به دو شاخه تقسیم شده است:
عاقبت کارش را خوب می‌داند اما باز پافشاری می‌کند. دست خودش نیست. دلارها رو به جلو فشارش می‌دهند.
خطوط بلند و منحنی دارد: (که به سمت گوشه پایین کف دست پایین آمده است):
 از رهبران براندازی است. قابلیت خم شدن در مواقع پول لازم جلوی رئیس‌جمهورهای آلمان، فرانسه، امریکا و... را دارد.
خط ندارد:
روبات‌برانداز است.



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8096/13/639219/1
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها