در جلسه روز گذشته هیأت وزیران صورت گرفت

تکلیف وزیر کشور به اطلاع رسانی درباره اجرای قانون هوای پاک


رئیس جمهور در جلسه روز گذشته هیأت وزیران، از حضور معنادار مردم در آیین‌های تجلیل و گرامیداشت یاد شهدای مقاومت و بویژه سردار سلیمانی قدردانی کرد و گفت: این حضور آگاهانه مردم به‌رغم مشکلات موجود، دارای پیام‌های خاصی است که البته این پیام برای مسئولین تلاش مضاعف برای انجام وظیفه و کاهش مشکلات و دغدغه‌های مردم است.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، آیت‌الله رئیسی در ادامه جلسه با موظف کردن وزیر نفت برای ساماندهی مصرف انرژی در بخش‌های مختلف و همچنین جلوگیری از قاچاق سوخت بر مدیریت مصرف انرژی در کشور تأکید کرد. همچنین وزیر کشور به عنوان مسئول اجرای قانون هوای پاک موظف شد با پیگیری دقیق عملکرد دستگاه‌های مسئول در این قانون، نسبت به اقدامات انجام شده اطلاع‌رسانی مقتضی را انجام دهد.
آیت‌الله رئیسی در ادامه با تأکید بر ضرورت اطلاع‌رسانی متقن و مستند به منظور مقابله با اخبار و اطلاعات نادرست افزود: دستگاه‌های اجرایی اهداف تعیین شده حوزه مسئولیت خود در قوانین و اسناد بالادستی را مرتب مرور کنند تا مشغول شدن به امور روزانه آنها را از اهداف اصلی و بلند خود بویژه در عرصه جذب سرمایه‌ها، ارتقای بهره‌وری و افزایش سرعت رشد کشور غافل نکند.
تشکیل کمیته مشترک سه قوه در زمینه پرونده‌های کثیرالشاکی
ستاد هماهنگی اقتصادی دولت سه‌شنبه شب به ریاست آیت‌الله رئیسی 
رئیس جمهور تشکیل جلسه داد و اعضا به بررسی پرونده‌های مالی و اقتصادی و آخرین وضعیت بازار ارز پرداختند. در این جلسه موضوع پرونده‌های مالی و اقتصادی کثیرالشاکی که در دستگاه قضایی مطرح است مورد بررسی قرار گرفت و بنا به پیشنهاد معاون اول رئیس قوه قضائیه مقرر شد از طریق تشکیل کمیته مشترکی با حضور نمایندگان قوای سه‌گانه ابعاد موضوع پرونده‌ها بررسی شود و دولت نیز برای تسریع در حل این پرونده‌های مالی حداکثر همکاری را به عمل آورد. در این جلسه همچنین موضوع تورم و نرخ ارز مطرح و مقرر شد بانک مرکزی سیاست‌های خود در کنترل نرخ ارز را برای ثبات‌بخشی به بازارها اعمال کند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8096/2/639306/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها