سرمربی سرخپوشان آماده رفتن به کرواسی

برانکو سرمربی پرسپولیس می‌ماند؟



پرسپولیس در حالی دیشب در فینال جام حذفی به مصاف داماش گیلانیان رفت که وضعیت برانکو  ایونکوویچ سرمربی این تیم برای فصل آینده هنوز مشخص نیست. درباره آینده برانکو و پرسپولیس حدس و گمان‌ها زیاد است و با وجود اینکه این مربی کروات یکسال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد اما احتمال رخ دادن هر موضوعی در قرارداد و آینده کاری او وجود دارد. برانکو اگرچه همراه با پرسپولیس به اهواز رفت اما عصر دیروز چمدان‌های او و دستیارانش که حامل وسایل شخصی آنهاست، به کرواسی فرستاده شد. البته اینکه برانکو در پایان فصل حق رفتن به تعطیلات پس از یک فصل سخت را خواهد داشت کاملاً درست است اما مطالبات سنگین او و سایر مربیان کروات از باشگاه پرسپولیس این ترس را برای هواداران پرسپولیس به وجود آورده که شاید این سفر سرمربی‌شان بی‌بازگشت باشد.
برانکو دیروز لیست بازیکنان مازاد و مورد نیاز خود را به مسئولان باشگاه ارائه داد و قرار است تا فردا ایران را ترک کند اما او هنوز منزل خود را تحویل نداده و منتظر واکنش مسئولان باشگاه پرسپولیس است تا در صورت اجرای تعهدات یکبار دیگر برای آماده‌سازی تیمش به تهران برگردد وگرنه شاید شاهد اتفاقات ریز و درشت در باشگاه قهرمان 3 سال اخیر فوتبال ایران باشیم.
در همین رابطه سهند حبیب‌زاده، مشاور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درخصوص سفر برانکو و شایعاتی که درباره برنگشتن او مطرح شده گفت: «طبیعی است که برانکو و دستیارانش مثل سایر مربیان و حتی بازیکنان بعد از یک فصل سخت می‌خواهند به مرخصی رفته و استراحت کنند اما اینکه شایعه شده برانکو می‌رود و دیگر به ایران برنمی‌گردد، صحت ندارد. حتی آقای برانکو برنامه‌های اردوی کانادا را هم به باشگاه ارائه داده و نشان‌دهنده این است که او به کارش در پرسپولیس ادامه خواهد داد. برای پرداخت مطالبات آقای برانکو و دستیارانش اقدامات خوبی انجام شده اما مشخص نیست که چرا برخی‌ها در روز بازی فینال جام حذفی چنین شایعاتی را مطرح می‌کنند.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7075/15/513064/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها