اخبـــــار




خداحافظی اینستاگرامی منتظری از استقلال
مجیدی: پژمان بزرگ تیم ماست و باید بماند

پژمان منتظری مدافع استقلال و کاپیتان سوم آبی‌ها در فصل گذشته، روز گذشته پستی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و در قسمتی از آن خطاب به هواداران استقلال نوشت: «صحبت کردن در مورد مشکلات خسته کننده شده و صحبتی که دارم در مورد خودم است. من با باشگاه استقلال قرارداد ندارم و ‌حق باشگاه است که بازیکنانش را انتخاب کند. تقریباً باشگاه هر چند خیلی خیلی دیر ولی بالاخره از دو هفته پیش با بازیکنانی که قرارداد نداشتند شروع به صحبت کرد ولی تا این لحظه برای من حتی یک پیام ساده هم نفرستاند. برخلاف میل باطنی ادامه همکاری وجود ندارد. در این دو هفته به غیر از خود خوری کاری نمی‌توانستم انجام دهم. این صحبت‌ها را هم انجام ندادم که فشاری به باشگاه بیاورم، چون به این نتیجه رسیدم واقعاً آخر خط هستم. بازی کردن در تیم بزرگ استقلال همیشه باعث افتخار بوده. با آقای فتحی عزیز صحبت زیاد دارم و کلی سؤالات بی جواب که بعد از اردوی تیم ملی سؤالات را می پرسم. امیدوارم که نقاب‌ها زود برداشته شود.» به دنبال طرح این موضوع فرهاد مجیدی در صفحه اینستاگرامش اعلام کرد:«در جلسه دیروز (شنبه) با آقای فتحی، با اولین بازیکنی که تماس گرفتم منتظری بود. پژمان بازیکن بزرگ تیم ماست و باید بماند.» در این شرایط، باید دید منتظری در استقلال می‌ماند یا واقعاً به آخر خط و خداحافظی از استقلال رسیده است.»

قهرمانی کشتی فرنگی جوانان ایران در تورنمنت صربستان

رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی بزرگسالان، جام لوبومیر ایوانوویچ گادزا در صربستان برگزار شد و در پایان تیم ایران با ۲ مدال طلای وحید دادخواه، علی اکبر یوسفی، ۲ مدال نقره محمدرضا ناقوسی ، ابوالفضل سید مهدوی و ۳ مدال برنز میلاد رضا نژاد حسینوند، محمدرضا مختاری و حسن فروزنده به عنوان قهرمانی دست یافت.

ماجراهای بادیگارد ویلموتس

در پی درج اخباری پیرامون حضور یک بادیگارد در کنار مارک ویلموتس در تهران، روابط عمومی فدراسیون فوتبال اعلام کرد این فرد که سرژ بورلی (و به زعم فدراسیون آقای جورج!) نام دارد، به عنوان مشاور اجرایی و برنامه‌ریز شخصی ویلموتس در تهران حضور یافته و وی طرف قرارداد فدراسیون نیست. به نوشته مطبوعات بلژیک، بورلی مأمور سابق پلیس این کشور است و در زمان حضور ویلموتس در تیم ملی بلژیک به عنوان بادیگارد وی انجام وظیفه می‌کرد و سال‌ها پیش در مسابقات معتبر دوچرخه‌سواری «دور فرانسه» محافظ شخصی لنس آرمسترانگ، رکابزن دوپینگی و خلع مقام شده امریکایی هم بوده است.

دستیار ویلموتس در اهواز

فریرا، دستیار اول مارک ویلموتس سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران عصر دیروز راهی اهواز شد تا شب هنگام دیدار پرسپولیس با داماش گیلانیان در فینال جام حذفی کشور را ببیند و گزارش‌های لازم را به ویلموتس ارائه کند.

گل خلیل‌زاده بهترین گل مرحله گروهی لیگ قهرمانان

گل شجاع خلیل‌زاده، مدافع وسط پرسپولیس در دیدار رفت مقابل الاهلی عربستان در گروه چهارم لیگ قهرمانان آسیا طی نظرسنجی AFC به عنوان بهترین گل مرحله گروهی این پیکارها انتخاب شد. این نظرخواهی از کاربران این سایت صورت گرفت و بر اثر آرای آنان رتبه دوم نیز به مهدی ترابی و گلی تعلق گرفت که هافبک- مهاجم سرخ‌های تهرانی در بازی برگشت مقابل السد قطر به ثمر رساند.

 جدایی تارتار از پارس جنوبی جم

مهدی تارتار با انتشار پیامی، جدایی رسمی‌اش از پارس جنوبی جم را اعلام و از هواداران این تیم حاضر در لیگ برتر فوتبال کشور تشکر کرد. این مربی آورده است: سه سال کنار شما بودم و ماجراهای جالبی را خلق کردیم اما برخی دوست نداشتند ثمره نهایی این تلاش‌ها را ببینم و انگار داستان چیز دیگری بود.

سردار آزمون از اردوی تیم ملی معاف شد

سردار آزمون، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران عصر دیروز در محل اردوی جدید این تیم در تهران حاضر شد و با مارک ویلموتس، سرمربی تازه ایران گفت‌وگو کرد. طی این ملاقات، آزمون آخرین وضعیت آسیب‌دیدگی اخیرش را به اطلاع ویلموتس رساند و پزشکان تیم ملی نیز وی را چک کردند. در نهایت مربیان جدید تیم ملی صلاح دیدند آزمون فعلاً از تمرینات معاف شود و از اردوهای بعدی به جمع ملی‌پوشان بپیوندد.

تمدید یک ساله منصوریان با ذوبی‌ها

علیرضا منصوریان، سرمربی موفق فصل گذشته ذوب آهن دیروز قراردادش را با این باشگاه اصفهانی برای یک فصل دیگر تمدید کرد. ذوبی‌ها در لیگ امسال قهرمانان آسیا، موفق‌ترین تیم ایرانی نشان داده و به مرحله حذفی راه یافته‌اند. دیروز سعید آذری، مدیرعامل این باشگاه هم مدعی شد یک باشگاه بتازگی به بازیکنی از تیم ملی (محمدرضا حسینی) که قراردادش به پایان رسیده، پیشنهادی چهار میلیاردی ارائه داده است.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7075/15/513065/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها