مجتبی گلیج، برترین آزادکار زیر 23 سال جهان در گفت وگو با «ایران»:

درخواستی از مسئولان نداریم فقط پاداش‌هایمان را بموقع بدهند



اتحادیه جهانی کشتی جمعه در صفحه اینستاگرام خود با انتشار کلیپی از مجتبی گلیج، او را به عنوان برترین آزادکار رده سنی زیر 23 سال (امید) جهان معرفی کرد. این اتحادیه به عملکرد مثبت این کشتی‌گیر ایران و تکرار مدال طلای جهانی او در سال 2019 اشاره کرده است.
مجتبی گلیج که 2 بار در سال‌های 2017 و 2019 میلادی قهرمان امیدهای کشتی آزاد جهان شده، به خبرنگار «ایران» گفت: «به نظر خودم لیاقت قهرمانی امیدهای جهان و انتخاب به عنوان برترین کشتی‌گیر زیر 23 سال را داشتم چرا که خیلی برای آن زحمت کشیدم. در مسابقات مختلفی شرکت کردم؛ از جمله انتخابی تیم ملی که بعد از آن هم مجدد دو بار برای من انتخابی گذاشتند که توانستم از همه آنها سربلند بیرون بیایم.» این کشتی‌گیر وزن 97 کیلوگرم درخصوص سؤالی مبنی بر اینکه آیا می‌توانی سهمیه المپیک بگیری، چنین پاسخ داد: «تمام تلاش‌مان را می‌کنیم و استارت کارمان هم در جام تختی است. امیدوارم در جام تختی اول شوم و بتوانم در مسابقات آسیایی شرکت کنم. بعد از آن هم که احتمالاً مسابقات انتخابی برای المپیک برگزار می‌شود.»
قهرمان کشتی آزاد زیر 23 سال جهان گلایه‌هایی هم از مسئولان ورزش دارد: «هیچ درخواستی از مسئولان نداریم چرا که تاکنون درخواست‌های زیادی داشته‌ایم و چندان توجهی به آنها نشده است. مگر یک ورزشکار چه می‌خواهد؟ حمایت و پشتوانه مالی. همین که پاداش‌هایمان را بموقع بدهند، کافی است. درخواست دیگری نداریم.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7235/18/530046/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها