اخبــــار



غرامت 900 هزار دلاری استقلال به شفر

امیرحسین فتحی، مدیرعامل کنار گذاشته شده استقلال قول داده بود که این باشگاه هیچ غرامتی به وینفرد شفر، سرمربی سابقش نخواهد پرداخت اما این مربی آلمانی مدعی است که باید غرامتی 900 هزار دلاری به او داده شود و ظاهراً نامه‌نگاری اخیر فیفا با آبی‌ها هم این موضوع را تأیید می کند. سایت FAZ آلمان با پرداختن به مجادله طولانی مدت حقوقی قضایی شفر- استقلال، ضمن تأکید بر صحت مبلغ فوق، متذکر شده است که قرارداد شفر با آبی‌های تهرانی هنوز اعتبار دارد.

درخواست نساجی برای تعویق دیدارش با پرسپولیس

نساجی با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ، خواستار تعویق دیدار عقب‌افتاده‌اش با پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال کشور شد. دلیل درخواست نساجی، حضور دو بازیکن این تیم (علی شجاعی و رضا دهقانی) در اردوی تیم ملی امید است. گفتنی است دیروز چهار بازیکن نساجی به نام‌های حسن جعفری، نوید عاشوری، رضا علیاری و سرلک به صورت یکطرفه و با توجه به اینکه مطالبات‌شان تا سقف 50 درصد را دریافت نکرده‌اند، قرارداد خود را فسخ کردند.

محمودی: قرار نبود به تیم ملی برگردم

شهرام محمودی پشت خط‌زن مطرح والیبال ایران که دوباره برای مسابقات انتخابی المپیک 2020 به تیم ملی دعوت شده، در مورد دعوتش به اردوی تیم ملی گفت: خدا را شکر می‌کنم که امسال هم توانستم خودم را آماده نگه دارم و به تیم شهرداری ارومیه هم کمک کنم. واقعیت این است که قرار نبود من به تیم ملی برگردم و در آخرین جلسه‌ای که با اعضای کادر فنی داشتم، قرار شد تا میدان برای جوان‌ترها باز شود اما مصدومیت بد موقع امیر غفور موجب شد تا دوباره به تیم ملی برگردم. در این مدت تمرینات خوبی داشتم و طی روزهای آینده هم قطعاً به شرایط بهتری خواهم رسید. فکری برای بازگشت به تیم ملی نداشتم، اما حالا فقط برای کمک به تیم ملی و خوشحال کردن مردم برگشتم.»

نصیرشلال قهرمان المپیک لندن می شود

کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) اعلام کرد بعد از بررسی مجدد نمونه‌های اخذ شده در بازی‌های 2012 لندن مدال طلای آلکسی توروختی، وزنه‌بردار دسته 105 کیلوگرم در المپیک 2012 را به دلیل ارتکاب به دوپینگ پس گرفت. این اقدام پس از بررسی دوباره نمونه‌های دوپینگ ورزشکاران المپیک 2012 صورت گرفت و ماده ممنوعه تستوسترون، در خون وزنه‌بردار اوکراینی پیدا شد. همچنین تمام نتایج به دست آمده توسط آلکسی توروختی در سال‌های 2012 تا 2015 میلادی باطل شده است. توروختی پیش از نواب ناصرشلال از ایران که در مجموع 411 کیلوگرم را ثبت کرده بود، موفق به کسب عنوان قهرمانی شده بود و رد صلاحیت توروختی باعث شود تا مدال طلای نصیرشلال به عنوان قهرمان المپیک تأیید شود.

تعطیلی تمرینات آبی‌ها تا اطلاع ثانوی

با لغو دیدار حساس استقلال با سپاهان در یک‌چهارم نهایی جام حذفی فوتبال کشور، تمرینات آبی‌های تهرانی هم تا اطلاع ثانوی تعطیل شد. یکی دیگر از پیامدهای لغو این مسابقه، رفتن شیخ دیاباته و میلیچ بازیکنان خارجی استقلال به تعطیلات کریسمس سال نو میلادی است و آبی‌ها منتظرند استراماچونی برگردد و برنامه دور جدید تمرینات آنان را بریزد.

دیدار تاج با همتای قطری‌اش پس از ملاقات با ونگر

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال که عصر جمعه در دوحه قطر با آرسن ونگر، سرمربی سابق آرسنال که در حال حاضر ریاست بخش توسعه جهانی فیفا را برعهده دارد، دیدار و در خصوص راه‌های همکاری دو طرف بحث و تبادل نظر کرد، دیروز هم با شیخ حمد بن خلیفه بن احمد آل ثانی، رئیس فدراسیون فوتبال قطر ملاقات کرد و دو طرف بر بیشتر شدن روابط تأکید کردند.

توقف یک هفته‌ای تمرینات ذوب آهن

تمرینات ذوب آهن به سبب توقف دیدارهای لیگ برتر یک هفته تعطیل شد و قرار است دور جدید تمرینات این تیم از شنبه آینده آغاز شود و به نظر می‌رسد تا آن زمان سرمربی جدید این تیم نیز معرفی شود. این در حالی است که برخی نفرات پرسابقه ذوب آهن مثل قاسم حدادی‌‌فر و محمدرضا خلعتبری گفته‌اند بازگرداندن علیرضا منصوریان به پست سرمربیگری تیم، واجب‌تر از جذب یک سرمربی جدید است.

یک دلال در پی انتقال دو سرخپوش به تیمی شهرستانی

یک واسطه که اخیراً به یک تیم معروف شهرستانی نزدیک شده، در پی انتقال دو بازیکن سرخ‌های تهرانی به این تیم است. به گزارش تسنیم، این دو بازیکن افرادی هستند که در هفته‌های اخیر در دیدارهای پرسپولیس به بازی گرفته نشده‌اند ولی این باشگاه همواره تأکید بر حفظ آنها داشته است. این واسطه پیش‌تر هم در اطراف پرسپولیس مشاهده شده اما توسط ایوانکوویچ، سرمربی سابق قرمزهای تهرانی بیرون شده بود.

 نصیری به مدال طلا روئینگ آسیا رسید

در ادامه رقابت‌های روئینگ کاپ آسیا در تایلند، دیروز بهمن نصیری ملی‌پوش ایران در فینال ماده تک‌نفره سنگین وزن به آب زد و به مدال طلا رسید. در این مسابقه قایق‌های تایلند، ویتنام و ازبکستان به ترتیب دوم تا چهارم شدند.

خدمتی رکورد لیگ‌برتر تیراندازی بانوان را شکست

نجمه خدمتی بانوی المپیکی تیم مقاومت در هفته چهارم لیگ برتر تیراندازی موفق شد در رشته تفنگ بادی با ثبت 633.2 امتیاز رکورد لیگ کشور را ارتقا دهد.

شغل دوم مسئولان پرسپولیس از نگاه استقلالی ها

باشگاه استقلال با واکنش نسبت به اظهارات اخیر مدیرعامل پرسپولیس گفت اظهار نظر درباره آبی‌پوشان ظاهراً به شغل دوم قرمزهای پایتخت تبدیل شده است. در بیانیه جدید استقلال اضافه شده است: «مدیریت باشگاه رقیب بیش از آن که به وظایف تخصصی این پست بپردازد، به دنبال گفتن حرف‌های جذاب است تا فالوورهای بیشتری داشته باشد.»

قهرمانی بازار بزرگ در کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان

در فینال کشتی آزاد جام باشگاه های جهان در بجنورد، تیم بازار بزرگ ایران که از ستاره‌های داخلی و خارجی در ترکیب خود بهره می‌برد، برابر دانشگاه آزاد ۸- ۲ به برتری رسید و جام قهرمانی را بالای سر برد. همچنین در دیدار رده بندی، تیم های منتخب چین و اترک خراسان شمالی برابر هم قرار گرفتند که در پایان اترک ۸- ۲ به پیروزی رسید و بر سکوی سوم قرار گرفت. رحمانی فضلی وزیر کشور در کنار استاندار خراسان شمالی نیز با حضور در سالن مسابقات نظاره‌گر رقابت‌های فینال و رده‌بندی بود.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7235/18/530048/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها