واگذاری ۱۱۰۰ میلیارد تومان اموال دولتی تا پایان اسفند





رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران گفت: طی ۶ ماه نخست سال‌جاری رقمی در حدود ۸۰۰ تا ۹۰۰ میلیارد تومان طرح مشارکتی به بخش خصوصی واگذار کردیم.
نعمت‌الله ترکی در گفت‌و‌گو با مهر اظهار داشت: درآمد مالیاتی استان تهران در هشت ماه سال‌جاری به تناسب سال گذشته رشد خوبی داشته است و بالای ۸۶ درصد درآمدهای مالیاتی تهران محقق شده است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران افزود: برای سال آینده ۸۰ هزار میلیارد تومان سهم مالیات استان تهران است که ۴۹ درصد درآمدهای لایحه بودجه ۹۹ را در بخش منابع عمومی بودجه تشکیل می‌دهد و رشد ۱۸ درصدی نسبت به سال‌جاری دارد.
ترکی با اشاره به واگذاری دارایی‌های دولت گفت: در بخش واگذاری دارایی‌های دولت نسبت به سال گذشته رشد خوبی را شاهد بودیم؛ برآورد ۶ ماهه از طرح‌های مشارکتی که به بخش خصوصی واگذار کردیم در سطح استان تهران ۸۰۰ تا ۹۰۰ میلیارد تومان بوده است.وی ادامه داد: با توجه به رویکردی که در حوزه منابع مالی و تأمین آن وجود دارد تا پایان سال ۱۱۰۰ میلیارد تومانی که در حوزه واگذاری‌ها پیش‌بینی شده است، محقق خواهد شد.
ترکی گفت: در این بخش برای سال آینده به نسبت امسال رشد ۱۸ درصدی پیش‌بینی شده است.رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران همچنین با بیان اینکه سرانه جمعیتی شهر تهران نسبت به گذشته کاهش داشته است، گفت: نرخ رشد جمعیت شهر تهران به ۱.۷۰ تا ۱.۷۵ درصد کاهش یافت و سالی حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار نفر مهاجرت معکوس از شهر تهران به شهرهای حومه ثبت می‌شود.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7235/8/530084/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها