تلگراف خبــــــر




در آستانه چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی، سید محمدرضا موالی‌زاده، دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور از صدور بیانیه‌ای تفصیلی از سوی این شورا در خصوص تبیین مؤلفه‌های مکتب شهید سردار سلیمانی خبر داد و گفت: «سردار سلیمانی یک اسطوره‌ای عینی و ملموس است، وی با مردم زیست و همیشه تأثیرگذاری او در مقابل چشم همگان خواهد بود، بنابراین باید مؤلفه‌های این مکتب فراگیر و به‌عنوان الگوهای عملی استفاده شود.»
معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آستانه فرا رسیدن سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر پیامی را منتشر کرد. دربخشی از متن پیام حسینی آمده: «جشنواره موسیقی فجر، هم‌سازی و هم‌آوازی هنرمندانی است که به رنج بسیار، ترجمه مردمان و تذکره روزگار خویش شده­‌اند که زادگاه موسیقی، زندگی است و به هر تلخی و گوارایی، باید دیگران را به زیستن امیدوار دارد...»
گالری «هیدن» از مجموعه‌های فعال عرضه و نمایش آثار حوزه‌های مختلف هنرهای تجسمی با حضور تعدادی از هنرمندان عرصه‌های مختلف افتتاح شد.
میلاد نیک‌آبادی کارگردان تئاتر و مدیر کانون تئاتر دانشگاهی امروز دوشنبه ۲۱ بهمن ماه کارگردانی مراسم اختتامیه سی و هشتمین جشنواره تئاتر فجر را برعهده دارد. این مراسم ساعت ۱۸:۳۰ در تالار وحدت برگزار می‌شود.
ایرج شافعی مجموعه جدیدی از نقاشی‌هایش را پنجشنبه ۲۴ بهمن تا ۶ اسفند در گالری «طراحی هنر» به نمایش می‌گذارد که موضوع نوزدهمین نمایشگاه انفرادی او طبیعت بی‌جان است.
محمدعلی بهمنی، محمود اکرامی فر، سعید بیابانکی، مسلم نادعلی‌زاده، اسماعیل امینی، ناصر فیض و مجید افشاری داوران جایزه ترانه در سی‌و پنجمین جشنواره موسیقی فجرمعرفی شدند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7276/19/535703/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها