اخبــــار




پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب در پی درگذشت حجت الاسلام طبرسی

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی، با صدور پیامی درگذشت حجت‌الاسلام طبرسی را تسلیت گفتند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، متن پیام تسلیت رهبر انقلاب اسلامی به شرح زیر است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
درگذشت روحانی خدوم مرحوم حجت‌الاسلام آقای طبرسی رحمه‌الله علیه را به مردم مازندران و بخصوص دوستان و علاقمندان به ایشان و بالاخص خاندان مکرّم و بازماندگانشان تسلیت عرض می‌کنم. سال‌ها تصدّی امامت جمعه ساری و نمایندگی در مجلس خبرگان در شمار حسنات ایشان است که ان شاءالله ذخیره عقبا خواهد بود. رحمت و مغفرت الهی را برای ایشان مسألت می‌کنم.
سیدعلی خامنه‌ای / ۲۰ بهمن ۱۳۹۸

تقریظ رهبرمعظم  انقلاب بر کتاب «آن مرد با باران می‌آید»

در آستانه‌ فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، در سومین پاسداشت هنر و ادبیات انقلاب اسلامی تقریظ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بر رمان «آن مرد با باران می‌آید» اثر خانم وجیهه سامانی منتشر شد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، متن تقریظ رهبر انقلاب بر این کتاب به این شرح است: بسمه تعالی/ بسیار خوب و هنرمندانه و پرجاذبه نوشته شده است. تصویری که از ماه‌های آخر مبارزات نشان می‌دهد، درست و روشن و واقعی است. به گمان من همه‌ جوان‌ها و نوجوان‌های امروز به خواندن این کتاب و امثال آن نیاز دارند. از نویسنده‌ کتاب باید تقدیر و تشکر شود ان‌شاءالله. (مرداد 98) رمان «آن مرد با باران می‌آید» توسط نشر کتابستان معرفت منتشر شده و به داستان زندگی خانواده‌ای از طبقه‌ متوسط می‏‌پردازد که در مقطع تاریخی هفدهم شهریور تا بیست ‌و ‌ششم دی‌ماه ۱۳۵۷ درگیر مبارزات علیه رژیم ستمشاهی شده‌اند.

روحانی رحلت آیت‌الله طبرسی را تسلیت گفت

رئیس جمهوری در پیامی با تسلیت رحلت عالم پارسا آیت‌الله نورالله طبرسی، نماینده مردم استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری، از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید علو درجات و همنشینی با ائمه اطهار(ع) و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت کرد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، حجت‌الاسلام حسن روحانی در این پیام با بیان اینکه  رحلت عالم پارسا آیت‌الله نورالله طبرسی نماینده مردم استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری، موجب تأثر و تألم خاطر شد، تأکید کرد: این عالم وارسته و مردمی، عمر پربرکت خود را خالصانه وقف ترویج ارزش‌های اسلامی و ارائه خدمات فرهنگی و اجتماعی در آن دیار کرد که بی‌شک مردم انقلابی و متدین این استان قدردان خدمات و تلاش‌های ارزشمند ایشان خواهند بود.

مکرون سالگرد انقلاب را به روحانی تبریک گفت

امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه در پیامی به حجت‌الاسلام حسن روحانی، فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به دولت و مردم ایران تبریک گفت. به گزارش ایرنا، در پیام تبریک امانوئل مکرون آمده است: شایسته است که رابطه بین دو کشور که با فرهنگ و تاریخ هریک پربار گشته است، توسعه یابد و این هدفی است که ما به هیچ وجه نباید آن را فروگذار کنیم. مکرون دراین پیام همچنین تأکید کرده است که فرانسه در کنار شرکای اروپایی‌اش به تلاش‌ها به منظور حفظ برجام ادامه خواهد داد.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7276/2/535764/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها