اخبار




مرگ عجیب کارگر کافه رستوران
​​​​​​​
گروه حوادث/ دستنوشته ای که کنار جسد کارگر یک کافه رستوران پیدا شد پلیس را با معمای پیچیده ای رو به رو کرد.
به گزارش خبرنگار جنایی «ایران»، غروب 11 فروردین، مرد میانسالی با مأموران کلانتری 101 تجریش تماس گرفت و از مرگ مشکوک کارگر کافه رستورانش خبر داد.
او گفت: باتوجه به شیوع کرونا، کافه رستورانم را تعطیل کردم و شاگردهایم به خانه هایشان رفتند. فقط یکی از آنها به نام امید که جایی نداشت، درکافه رستوران ماند. دیروز به او سر زدم تا ببینم چه کار می کند که حالش خوب بود. اما امروز که آمدم با جسد او روی راه پله ها در حالی که با صورت روی زمین افتاده مواجه شدم. 
به دنبال این تماس، موضوع به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد و تحقیقات در رابطه با مرگ مرد 31 ساله آغاز شد. با حضور تیم تحقیق آنها داخل جیب های مرد جوان دستنوشته ای پیدا کردند که نوشته بود: من کرونا ندارم فقط مریض هستم و خوب می شوم.
به دنبال مرگ مشکوک کارگر جوان، بازپرس واحدی  دستور بازبینی دوربین های مداربسته مجتمع را صادر کرد. همچنین بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی تهران دستور داد بررسی شود خط متعلق به امید است یا خیر و از کارگران دیگر نیز تحقیق شود.

 رانندگی پسر مست ، دوستش را به کشتن داد

گروه حوادث/ تصادف راننده خودرو 206 با گاردریل، مرگ دختر جوانی را که همراه او بود رقم زد.
به گزارش خبرنگار جنایی «ایران»، ساعت 5 صبح 12 فروردین، گزارش تصادف مرگباری به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد. در بررسی های صورت گرفته مشخص شد که خودرو پژو 206 با گاردریل تصادف کرده و یکی از سرنشینان خودرو که دختر جوانی بود دراین تصادف به شدت مجروح می شود. دختر جوان به بیمارستان منتقل شد اما شدت خونریزی او را به کام مرگ کشاند.
در ادامه بررسی ها مشخص شد راننده خودرو 206 پس از تصادف از محل متواری شده است. با استعلام شماره پلاک خودرو پژو، هویت مالک خودرو به نام امیر شناسایی شد. در ادامه تحقیقات کارآگاهان با پدرامیر تماس گرفته و با اعلام ماجرا به او، از مرد میانسال خواستند تا پسرش را به اداره آگاهی ببرد.
ساعاتی بعد از این تصادف امیر به همراه پدرش در اداره آگاهی حاضر شد و گفت: چند ماه قبل در یک گروه تلگرامی با فرنوش دوست شدم. از دوستی مان چند وقتی گذشته بود که دچار اختلاف شدیم. اختلاف ما روز به روز بیشتر می شد و درنهایت من تصمیم گرفتم که به رابطه دوستی مان پایان دهم. اما فرنوش دست بردار نبود و اصرار به ادامه رابطه داشت. شب حادثه به دیدنم آمد آن شب مست کرده بودم و حال خوبی نداشتم، با فرنوش سوار ماشین شدیم تا او را به خانه اش ببرم اما بازهم در ماشین دعوایمان شد. عصبانی شده بودم و چون حال خودم را نمی فهمیدم در خیابان نبرد تعادلم را از دست دادم و با گاردریل برخورد کردیم.
به دستور بازپرس واحدی از شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی تهران، پسر جوان با قرار وثیقه بازداشت شد.




آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7314/8/539922/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها