دوخط خبـــر



الیوم: یک منبع امنیتی در استان بصره اعلام کرد که شرکت هالیبرتن امریکا که در میدان‌های نفتی در شهرستان الزبیردرغرب بصره فعالیت می‌کند، با پنج موشک هدف قرار گرفته شد. نیروهای امنیتی سکوی شلیک موشک‌ها را پیدا کردند و تحقیقات همچنان درباره حمله‌ای که این شرکت امریکایی را هدف قرار داد، در حال انجام است.
اسپوتنیک: یوشکا فیشر و زیگمار گابریل، وزرای امور خارجه پیشین آلمان در یادداشتی که در روزنامه «تاگس اشپیگل» نوشته‌اند، پیامدهای کووید-۱۹ می‌تواند به فروپاشی اتحادیه اروپا منجر شود؛ مگرآن که یک برنامه حمایت اقتصادی شبیه به طرح مارشال ایجاد شود.
اسپوتنیک: معاون نخست‌وزیر و وزیر دارایی‌های دولتی لهستان اعلام کرد، رهبری این کشور بر برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری طبق برنامه در ماه مه تأکید دارد و شیوع ویروس کرونا تأثیری بر برگزاری این روند ندارد.
العربی الجدید: با وجود شیوع کرونا منابع محلی از ارسال تجهیزات نظامی جدید ترکیه به حومه ادلب و ایجاد سه مرکز دیده‌بانی جدید دراین منطقه خبر دادند.
روسیا الیوم: نیروهای همپیمان دولت وفاق ملی، یک فروند هواپیمای نظامی متعلق به نیروهای موسوم به «ارتش ملی لیبی» به فرماندهی خلیفه حفتر را در نزدیکی طرابلس هدف حمله قرار دادند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7316/4/540069/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها