اخبــــار




اهالی فوتبال در کمپین نه به تحریم، نه به کرونا

در پی فراگیرشدن کرونا و تشدید تحریم ها علیه کشورمان، پس از چهره‌های هنری و فرهنگی، این بار فوتبالیست‌ها و مربیان و داوران نام آشنای فوتبال هم طومار جهانی نه به تحریم و نه به کرونا را امضا و به این تحریم‌ها اعتراص کردند. دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی و علیرضا فغانی داور نام آشنای بین المللی ایران با انتشار پیام های جداگانه ای ضمن اعتراض به تحریم ها به این کمپین پیوستند. احسان حاج صفی کاپیتان تیم ملی و میلاد زکی پور مدافع استقلال از جمله بازیکنانی  هستند که به این کمپین پیوسته اند. لازم به ذکر است تاکنون بیش از 270 هزار نفر از اقشار مختلف مردم با امضای طومار اعتراض به تحریم ها، خواستار لغو آنها شده اند.

دستمزد نجومی معاون مالی باشگاه پرطرفدار

باشگاه های فوتبال کشور دچار مشکلات مالی عدیده هستند اما به گزارش فارس، در یکی از اتفاقات عجیب دستمزدهای چند 10 میلیونی در یکی از 2 باشگاه پرطرفدار کشور پرداخت می شود. معاون باشگاه پرطرفدار فوتبالی، طی مدت حضورش در این باشگاه ماهیانه مبلغ 27 میلیون تومان حقوق دریافت کرده است. البته این رقم سوای پاداش یا پرداخت های جانبی و احتمالی دیگر است. حال سؤال این است که  مدیران بالادستی او چه میزان از این باشگاه حقوق گرفته اند؟

کفاشیان: ما فیفا را گول زدیم!

رئیس اسبق فدراسیون فوتبال پرده از راز مهم و عجیبی برداشت. علی کفاشیان با حضور روی خط برنامه ورزش بدون ویرایشِ رادیو گفت‌وگو درباره ابهامات اساسنامه فدراسیون فوتبال و اصلاحاتی که باید انجام می شد، افشاگری کرد و گفت:«ما فیفا را گول زدیم.» او صراحتاً عنوان کرد که در ماجرای عدم تطابق نسخه فارسی و انگلیسی اساسنامه فدراسیون فوتبال، به فیفا دروغ گفته شده است.

قربانی جدید کرونا از جامعه ورزش

ویروس کرونا دوباره از جامعه ورزش قربانی گرفت. مسعود حاج رسولی عضو اسبق تیم ملی بوکس، قهرمان آسیا و استاد تربیت بدنی روز یکشنبه به دلیل ابتلا به بیماری کرونا دارفانی را وداع گفت. مرحوم حاج رسولی در سال 1350 مدال طلای بوکس قهرمانی آسیا را بر گردن آویخت و نزدیک به چندین سال عنوان قهرمانی بوکس ایران در اختیار داشت. مرحوم حاج رسولی جزو اهالی فرهیخته و تحصیلکرده جامعه بوکس به شمار می‌رفت و دکترای تربیت بدنی را داشت و در سال‌های اخیر بیشتر در حوزه آموزش و پژوهش فعالیت می‌کرد. گروه ورزشی روزنامه ایران این ضایعه را به جامعه بوکس و بازماندگان آن مرحوم تسلیت می‌گوید.

اقدام خیرخواهانه یک ورزشکار المپیکی برای کمک به خیریه

جان فرادنو، قهرمان سه‌گانه آلمان در المپیک پکن با برگزاری یک برنامه سه‌گانه در خانه بیش از 200 هزار یورو برای خیریه پول جمع کرد. این ورزشکار که به خاطر شیوع ویروس کرونا در حال حاضر در اسپانیا به سر می‌برد، بیش از 3 کیلومتر در استخر شنا کرد، 180 کیلومتر روی دوچرخه رکاب زد و 42 کیلومتر به مدت 8 ساعت و 33 دقیقه و 39 ثانیه روی تردمیل دوید. وی در این باره اظهار داشت: «این کاری که برای خیریه انجام شد متفاوت و جالب بود. خوشحالم که این کار انجام شد و برای خیریه درآمدی کسب کردیم.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7320/11/540430/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها