اخبــــار




فوتبال و سؤالی که پیشگوها هم جوابش را نمی دانند

با وجود اعلام برخی تاریخ ها هنوز هم زمان مسابقات فوتبال در اروپا نامشخص به نظر می‌رسد. به گزارش بلیچر ریپورت، با این حال طی هفته های گذشته جلسات بین مسئولان لیگ ها و تیم ها برگزار شد تا زمان ازسرگیری مسابقات مشخص شود. قطعاً کار ساده ای نخواهد بود اما به نظر می رسد که یک دوره مسابقات فشرده می تواند تکلیف فصل ۲۰-۲۰۱۹ را مشخص کند. به طوری که لیگ های داخلی در یک بازه زمانی ۵ تا ۶ هفته ای به پایان برسد. از طرف دیگر این اطمینان وجود دارد که همه مسابقات پشت درهای بسته برگزار خواهد شد؛ اتفاقی که شاید حتی به فصل بعد هم کشیده شود. اخیراً رسانه های انگلیسی گزارش داده بودند که احتمال برگزاری مسابقات به صورت متمرکز وجود دارد؛ امری که کمی پیچیده به نظر می‌رسد. البته برخی باشگاه‌های انگلیسی با این موضوع مخالف هستند ومعتقدند که این کار می‌تواند به بازیکنان شان آسیب برساند چرا که آنها از اوایل ماه مارس(اسفند) درهیچ دیداری به میدان نرفتند و از آمادگی به دورهستند. انتظار می‌رود که تمرینات از اواسط ماه مه(اردیبهشت) پیگیری شود و دراین صورت بازیکنان حدود ۳ تا ۴ هفته برای رسیدن به مرز آمادگی فرصت خواهند داشت.

ادعای 200هزار دلاری کی‌روش

آخرین قرارداد کارلوس کی‌روش با فدراسیون فوتبال 6 ماهه و برای حضور در جام ملت‌های 2019 آسیا بود. در بخشی از این قرارداد که مربوط به پاداش‌ها بوده 200 هزار دلار برای سومی در جام ملت‌ها در نظر گرفته شده است. در حالی که جام ملت‌های این دوره اصلاً دیدار رده‌بندی برای کسب مقام سومی و چهارمی نداشت. با این حال او شکایتی را برای دریافت این پول به فیفا ارائه کرد و به نتیجه مثبت هم رسیده اما فدراسیون فوتبال در این زمینه دفاعیاتی را برای فیفا ارسال کرده است.

احتمال از سرگیری سری A تا یک ماه دیگر

وزیر ورزش کشور ایتالیا از در نظر گرفته شدن تاریخ جدید برای از سرگیری مسابقات تعلیق شده سری A خبر داد. وینچنزو اسپادافورا گفت:« چند هفته آینده به درکی بهتر از وضعیت کشور می رسیم و در آن زمان بررسی می کنیم که چگونه می‌توانیم تمام رویدادهای ورزشی را از سر بگیریم. امید داریم که 4 مه (15 اردیبهشت) را به عنوان زمان از سرگیری تمرینات اعلام کنیم. امیدوارم که بتوانیم آن تاریخ را حفظ کنیم، حتی اگر فقط به منزله از سرگیری تمرینات پشت درهای بسته باشد. در این مقطع تنها دغدغه ما باید سلامتی و امنیت مردم باشد.» در این میان، جیووانی رزا مدیر انستیتو بیماری‌های عفونی ایتالیا به وبسایت فوتبال‌ایتالیا گفت: «در شرایطی که امروز با آن مواجه هستیم سری A نمی‌تواند از سر گرفته شود ولی تا یک ماه دیگر این احتمال وجود دارد که لیگ دوباره شروع شود. البته بدون حضور تماشاچی و با تمهیدات سخت‌گیرانه بهداشتی. از سرگیری هر رویداد عمومی‌ای بدون شک با ریسک همراه خواهد بود. وظیفه ما این است که چنین ریسک‌هایی را تا جای ممکن کاهش دهیم. انستیتوی ما در حال بررسی تمهیداتی است تا بازیکنان، کادرفنی و همه اعضای جامعه فوتبال با حداقل ریسک مواجه باشند.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7324/14/540744/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها