خط خبر




به‌منظور توسعه همکاری‌های مشترک در مسیر توسعه، ترویج و تبلیغ معارف قرآن و اهل بیت علیه السلام تفاهمنامه همکاری بین معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دانشگاه فرهنگیان مبادله می‌شود. این مراسم قرار است امروز سه‌شنبه بیست‌وسوم اردیبهشت ماه رأس ساعت ۱۴ در سالن اجتماعات معاونت قرآن و عترت با حضور عبدالهادی فقهی‌زاده معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و حسین خنیفر رئیس دانشگاه فرهنگیان و جمعی از مدیران صورت پذیرد.
اداره ‌کل هنرهای نمایشی دومین گزارش خود را در رابطه با رصد و پیگیری شرایط و مشکلات گروه‌های نمایشی و تماشاخانه‌های خصوصی دروضعیت همه‌گیری بیماری کرونا منتشرکرد.
تیری فرمو، دبیرجشنواره کن در جدیدترین مصاحبه خود به‌صورت رسمی اعلام کرد، هفتاد و سومین دوره جشنواره فیلم کن در سال ۲۰۲۰ قطعاً برگزار نخواهد شد اما فهرست آثار پذیرفته شده در این دوره از جشنواره، در ماه ژوئن اعلام خواهد شد.
فراخوان بخش موسیقی سومین جشنواره ملی «شمس و مولانا» که مرداد ماه امسال به میزبانی شهر خوی برگزار می‌شود، منتشر شد.
بهترین عکس‌ها از نگاه مردم در مسابقه عکاسی «در خانه بمانیم از نگاه دوربین» معرفی می‌شوند.
«دیوان حافظ» با تصحیح و پیشگفتار حسین محی‌الدین الهی قمشه‌ای در ۲۸۶ صفحه با شمارگان ۱۰۰۰ نسخه و قیمت ۹۰هزار تومان در نشر گویا عرضه شده است.
انگلستان با تعیین اقدامات جدید برای هر کسی که به این کشور سفر می‌کند، از یکم جولای (۱۱ تیر) صنایع میهمان‌پذیری و دیگر مراکز عمومی از جمله سینماها را بازگشایی می‌کند.
انتشارات ایرانشناسی کتاب «تاریخ نان در ایران» نوشته ویلم فلور و ترجمه صبا کارخیران را منتشر کرد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7345/15/543051/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها