اخبــــار




اطلاعیه استقلال خطاب به هوادارانش در خوزستان

باشگاه استقلال روز گذشته با صدور اطلاعیه‌ای از هواداران خود در استان خوزستان خواست جهت جلوگیری از شیوع کرونا در محل اقامت این تیم در اهواز حضور پیدا نکنند. در بخشی از این اطلاعیه آمده است: «متأسفانه به‌دلیل شیوع ویروس کرونا در سراسر کشور، امکان حضور هواداران عزیز در استادیوم، محل اقامت و فرودگاه استان خوزستان وجود ندارد. مطمئناً هواداران عزیز استقلال در این استان با درک این موضوع ابتدا به سلامت خود و در ادامه به سلامت مجموعه تیم استقلال کمک می‌کنند تا مصاف استقلال و فولاد بدون مشکل خاصی برگزار شود.»

نبی: داوران مسابقات را با صلابت قضاوت کنند

مهدی محمدنبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال روز گذشته با حضور در سمینار یک روزه داوران لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: «با توجه به حساسیت‌های هفته‌های پایانی لیگ از شما می‌خواهم به گونه‌ای در زمین مسابقه، بازی‌ها را مدیریت کرده و از سلامتی و موقعیت اجتماعی‌تان مواظبت کنید، چرا که مسئولیت‌تان سنگین است و به عنوان مسئول فدراسیون در زمین مسابقه هستید. برهمین اساس وظایف‌تان سنگین و دشوار است. آنچه مسلم است، در کنار این وظایف مهم به لحاظ فنی و مدیریتی، میدان مسابقه جای آزمون و خطا نیست و باید تلاش کنیم مسابقات هفته‌های پایانی را با سلامتی و صلابت به پایان برسانیم. با توجه به پروتکل‌های بهداشتی در صورت تغییر زمان مسابقات یا دستورالعمل‌های جدید از ستاد ملی کرونا، متعاقباً موارد جدید به شما اعلام خواهد شد. چشم فدراسیون به دست و سوت‌های شماست. امیدوارم مسابقات را با صلابت، همبستگی و یک رفاقت خوب قضاوت کنید و در اتمسفر رسانه‌ای قرار نگیرد.»

برد پرسپولیس و شکست تراکتور با نتیجه مشابه

عصر یکشنبه دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی دیدارهای دوستانه‌ای برگزار کردند. پرسپولیسی‌ها در یک دیدار تدارکاتی در ورزشگاه شهید کاظمی شهرخودرو را با نتیجه 3 بر یک شکست دادند. برای پرسپولیس در این دیدار علی علیپور در دقیقه ۶ و ۵٠ و امید عالیشاه در دقیقه ٧۵ گلزنی کردند و تک گل شهر خودرو را نیز سعید صادقی در دقیقه ٣٠ وارد دروازه پرسپولیس کرد. همچنین تیم فوتبال تراکتور عصر یکشنبه در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز به مصاف تیم دسته اولی نود ارومیه رفت و در پایان با نتیجه پرگل 3 بر یک شکست خورد. گل‌های نود ارومیه در این دیدار را پیمان پورصادقی، آرمان سوداگر و سجاد طجرلو و تک گل تراکتور را مسعود شجاعی به ثمر رساندند.

استقلالی‌ها کرونا ندارند

روز یکشنبه و پیش از شروع تمرین آبی‌ها، از مجموعه تیم فوتبال استقلال تست کرونا گرفته شد. امین نوروزی، معاون پزشکی باشگاه استقلال روز گذشته درباره جواب این تست‌‌ها گفت: «جواب تستی که از بازیکنان گرفته شد، اعلام شد و خوشبختانه از مجموعه تیم استقلال کسی مبتلا به ویروس کرونا نیست.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7375/18/546229/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها