علیرضا صمیمی، دروازه بان تیم فوتسال مس سونگون در گفت‌و‌گو با «ایران»:

درگیری‌های پایان بازی فینال قشنگ را خراب کرد




محمد محمدی سدهی/ بازی برگشت فینال لیگ برتر فوتسال عصر جمعه در سالن پورشریفی تبریز بین دو تیم گیتی پسند و مس سونگون برگزار شد. دیداری که با برتری 6 بر 5 مسی‌ها در ضربات پنالتی همراه شد و این تیم هت تریک کرد و سومین قهرمانی پیاپی را جشن گرفت. گرچه در جریان بازی تنش‌هایی وجود داشت اما اوضاع در پایان این دیدار از کنترل خارج شد. در حالی که دو تیم به رختکن رفته بودند اعضای تیم‌ها با یکدیگر درگیر شدند و کار به دخالت مأموران نیروی انتظامی کشید. تصاویر و ویدئوهای منتشر شده نشان می‌دهد که طرفین بی‌اعتنا به پروتکل‌های بهداشتی، دقایقی را با جو متشنج و درگیری سپری کردند. در این شرایط کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد که با متخلفان این دیدار برخورد قاطع خواهد شد.
علیرضا صمیمی، دروازه‌بان تیم مس سونگون با توجه به اتفاقات فینال به خبرنگار «ایران» گفت:«هت تریک قهرمانی بسیار دلچسب بود. مس اولین باشگاه فوتسال ایران است که 3 سال پشت هم قهرمان می‌شود و پرافتخارترین تیم فوتسال ایران است. بازی همه چیز داشت از پنالتی و اخراج گرفته تا دعوا و درگیری در پایان بازی. البته درگیری‌های آخر بازی اصلاً جالب نبود. شنیدم که می‌گویند فردی از کادرفنی ما یکسری حرف‌ها به کادرفنی گیتی پسند زده و بازیکنان گیتی پسند حمله ور شدند به سمت نیمکت تیم ما و در نهایت دعوا به رختکن‌ها کشیده شد. حقیقتاً دوست نداشتم چنین صحنه‌هایی ببینم. درگیری‌های پایان بازی، این فینال قشنگ را خراب کرد.» او ادامه داد:«کمیته انضباطی باید به این موضوع ورود و با متخلفان برخورد کند تا دیگر شاهد این اتفاقات نباشیم.‌ شأن و شخصیت فوتسال بالاتر از این درگیری‌هاست. امیدوارم کمیته انضباطی رأی درست، منطقی و قاطعانه‌ای بدهد و مقصران اصلی مشخص شوند. امیدوارم این درگیری باعث نشود تا فوتسال ضرر کند.»
دروازه بان ملی پوش مس سونگون در خصوص اعتراض فوتسالیست‌های بانو به عدم دریافت پاداش قهرمانی در جام ملت‌های 2018 و واکنش لیلا صوفی‌زاده، نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال که گفته «هر کدام از بازیکنان ملی پوش بعد از قهرمانی آسیا ارزش اجتماعی بالایی کسب کردند و مبالغ زیادی را از طریق تبلیغات به دست آوردند» افزود: «مسئولان فدراسیون فوتبال برای قهرمانی تیم ملی فوتسال آقایان در جام ملت‌های 2018، 22 میلیون تومان پاداش در نظر گرفتند که ما تنها 45 درصد از این مبلغ را دریافت کردیم و تیم مردان هم مثل بانوان چنین شرایطی دارد اما شرایط بانوان بدتر است. قرارداد تیم‌های لیگ برتر فوتسال برای بانوان ما در حد 20 میلیون تومان است که البته این رقم را هم به آنها نمی‌دهند و تنها با 10 میلیون تومان بازی می‌کنند. باید فدراسیون قدردان آنها باشد و منت نگذارد.»‌

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7379/18/546695/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها