اخبـــار




فدراسیون فوتبال و کی‌روش به توافق رسیدند

کارلوس کی‌روش سرمربی سابق تیم ملی با انتشار پستی به زبان فارسی در صفحه اینستاگرامش، از توافق با فدراسیون فوتبال ایران خبر داد. این مربی پرتغالی تیم ملی کلمبیا در صفحه خود نوشت: «اختلاف حقوقی و مالی که من با فدراسیون فوتبال ایران داشتم، نهایتاً به انتها رسید. این تنها به دلیل تصمیم واضح و قدرتمند فیفا در برابر رفتار ناعادلانه و غیر محترمانه‌ای که رئیس سابق فدراسیون آقای تاج پس از 8 سال خدمات من برای تیم ملی داشت، بود. نهایی شدن این توافق پیامدهای روابط حرفه‌ای و دوستانه من با آقای نبی و آقای خراطی، اعضای محترم و دلسوز فدراسیون فوتبال و افرادی که به راستی به دنبال اهداف تیم ملی هستند، بود.»

نبی: از کی‌روش نزدیک به 50 درصد تخفیف گرفتیم
مهدی محمد نبی دبیرکل فدراسیون فوتبال در این خصوص به سایت فدراسیون فوتبال گفت: «فیفا اسفند 98 فدراسیون را به پرداخت 200 هزار یورو به اضافه جرایم دیرکرد، پرداخت هزینه‌های دادرسی و همچنین وکلای پرونده کی‌روش محکوم کرد ولی با پیگیری‌هایی که از طریق اینجانب و دپارتمان تیم‌های ملی به عمل آمد خوشبختانه توانستیم به تفاهم برسیم. در این مدت حدود یک ماه مرتب با ایشان از طریق مذاکرات تصویری و ایمیلی مذاکره داشتیم و با دلجویی لازم از ایشان، سوءتفاهمات برطرف شد. با پیگیری‌های صورت گرفته بیش از 50 درصد مبلغ با احتساب کلیه هزینه‌های مرتبط از رأی صادره کم و پرونده نزد فیفا مختومه اعلام شد.»

جهانبازی: اگر ثابت شود ترابیان محروم می‌شود

یدالله جهانبازی، ناظر داوری بازی ذوب آهن و ماشین‌سازی درباره شائبه هایی که درباره شرط‌بندی محمدحسین ترابیان، داور بازی ذوب آهن و ماشین سازی در فضای مجازی مطرح شده است، به برنامه سلام صبح بخیر گفت: «تیم داوری دیدار ذوب آهن و ماشین‌سازی اشتباهاتی به ضرر میزبان انجام داد. در خیلی بازی‌ها هم ذوب آهن از داوری سود برده است. خود ترابیان چنین اشتباهاتی انجام نداده بلکه مجموعه داوری اتفاق‌هایی را رقم زده‌اند که به ضرر ذوب آهن شده است. اگر بخواهم درباره بحث بنگاه‌های شرط‌بندی صحبت کنم، باید بگویم داوران از این موضوع مستثنی هستند و به آنها ارتباط ندارد. داوران ما پاک هستند و سعی می‌کنند قضاوت خوبی انجام بدهند. به هر حال داور یک روز خوب و یک روز بد دارد. دیدار ذوب آهن و ماشین‌سازی هم شب بد ترابیان و کمک‌هایش بود. باز هم تأکید می‌کنم شرط‌بندی در جامعه داوری ما وجود ندارد. در هر حال، کمیته داوران باید فیلم  بازی را بازبینی کند و اگر اشتباهات ترابیان ثابت شود، بی شک وی محروم می‌شود.»

وزنه‌بردار مدال‌آور ایران در المپیک درگذشت

علی میرزایی، پیشکسوت وزنه‌برداری ایران به علت بیماری و کهولت سن، دار فانی را وداع گفت. میرزایی
۹۱ سال داشت و در این اواخر حتی راه رفتن هم برای او سخت بود  و با ویلچر رفت و  آمد می‌کرد. میرزایی دارای مدال برنز المپیک ۱۹۵۲ بود  و مدتی پیش نیز  از تندیس او در تالار مشاهیر کمیته ملی المپیک رونمایی شد. او همچنین دارای مدال نقره و برنز جهان و نقره بازی‌های آسیایی بود. روزنامه ایران این ضایعه را به خانواده آن مرحوم  و جامعه وزنه‌برداری تسلیت می‌گوید.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7397/18/548749/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها