خبرخوان




گزارشی از قاچاق ماسک نداشته‌ایم
معاون هماهنگی، بازرسی و نظارت اتاق اصناف تهران با تأکید بر اینکه گزارشی از قاچاق ماسک نداشته‌ایم، گفت: با توجه به تقاضای فراوان، تمامی تولیدات کارگاهی اصناف در بازار عرضه، عرضه می‌شود.
حسین درودیان در مورد وضعیت نظارت بر روند تولید و عرضه ماسک، توسط اصناف گفت: ماسک‌های تولیدی توسط اصناف؛ صنعتی نیست و در این بخش، تولیدات کارگاهی ماسک انجام می‌شود.
معاون هماهنگی و بازرسی و نظارت اتاق اصناف تهران با تأکید بر اینکه نظارت بر واحدهای تولیدی ماسک بر عهده وزارت صنعت، معدن و تجارت است، افزود: بازرسی اصناف فقط در بخش عرضه نظارت را برعهده دارند. وی افزود: تولید‌کنندگان داخل شبکه کاملاً تحت نظارت واحدهای بازرسی و اتحادیه پوشاک هستند اما ممکن است بخشی از تولیدات خارج از شبکه انجام شود که قاعدتاً کنترل و نظارتی در مورد آنها وجود ندارد. /فارس
صادرات ۱۳ میلیون دلاری مرغ در سه ماهه نخست سال
سخنگوی گمرک گفت: در سه ماهه نخست سال‌جاری صادرات مرغ به بیش از هفت هزار تن به ارزش ۱۳ میلیون و ۲۸۴ هزار و ۱۲۷ دلار رسید.
به گزارش روز شنبه گمرک، «سیدروح الله لطیفی» اظهار داشت: در میان مقاصد صادراتی، افغانستان با چهار هزار و ۱۱۶ تن به ارزش هشت میلیون و ۱۸۵ هزار و ۲۷۵ دلار و عراق با ۲ هزار و ۵۲۳ تن به ارزش سه میلیون و ۵۹۹ هزار و ۲۸۷ دلار و ونزوئلا با ۲۶۴ تن به ارزش ۵۸۵ هزار و ۲۰۵ دلار، به ترتیب در رتبه‌های اول تا سوم صادرات این محصول از ایران قرار دارند و کشورهای عمان، مغولستان و قطر در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند. وی در خصوص بخشنامه عوارض صادراتی مرغ توضیح داد: براساس نامه دفتر مقررات صادرات و واردات وزارت صنعت، معدن و تجارت از ۲۰ خردادماه، به‌دلیل تولید مرغ مازاد و در حمایت از تولیدکنندگان موقتاً عوارض صادراتی از کیلویی پنج هزار تومان به یکهزار و ۵۰۰ تومان کاهش یافت.ایرنا


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7397/9/548772/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها