اخبــــار




اسکوچیچ: وقت آن است که بزرگ فکر کنیم

دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان تأکید کرد که مسئول صعود تیم ملی ایران به جام جهانی ۲۰۲۲ است و می‌خواهد کارهای بزرگی انجام دهد. سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا در مطلبی نوشت: «دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی پس از مراجعت به ایران فعالیت‌هایش را متوقف نکرده است. در شرایطی که تیم ملی در رقابت‌های انتخابی آسیا برای حضور در جام جهانی قطر 2022 و جام ملت‌های آسیا چین 2023 با چالش بزرگی روبه‌روست، اسکوچیچ پیش از آغاز دوباره رقابت‌های گروه C در ماه اکتبر، مشغول بررسی وضعیت بازیکنان است.» اسکوچیچ گفت:‌ «درست است که اوضاع در گروه ما خوب نیست، اما در حال تجزیه و تحلیل عملکرد خود هستیم تا بهترین راه را در آینده بیابیم. می‌خواهم کارهای بزرگی در اینجا انجام دهم و به هواداران قول بدهم که وضعیت با گذشته متفاوت خواهد بود. من از خودم انتظار بیشتری دارم و می‌دانم که همه ایرانی‌ها انتظار دارند که در جام جهانی 2022 صعود کنند. من مسئول آن هستم، به همین دلیل اینجا هستم. می‌دانم که حضور در جام جهانی برای مردم ایران بسیار مهم است. وقت آن است که بزرگ فکر کنیم. ایران کشوری مهم در آسیاست و ما باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم تا راه پیشرفت از گروه خود را هموار کنیم. ما باید ایده‌های خوبی داشته باشیم. در این زمان، ما به پشتیبانی نیاز داریم و باید تمام انرژی خود را متمرکز کنیم تا کارمان تمام شود.»

آزمون پنالتی گرفت، زنیت فینالیست شد

در دومین مسابقه از مرحله نیمه نهایی فصل ۲۰-۲۰۱۹ جام حذفی روسیه، زنیت  که سردار آزمون را در ترکیب و خط حمله داشت، مقابل اسپارتاک مسکو قرار گرفت. در دقیقه ۲۴ سردار موفق به گرفتن پنالتی شد و آرتم زیوبا آن تبدیل به گل کرد. زنیت که ۸۹ دقیقه آزمون را در ترکیب داشت، در نهایت به برتری ۲ بر یک رسید تا راهی فینال جام حذفی روسیه شود و در آستانه کسب دومین جام در این فصل باشد.

واکنش‌ها در فضای مجازی به اشتباهات داوید دخه‌آ

چند هفته قبل و بعد از اشتباه عجیب داوید دخه‌آ در دیدار مقابل تاتنهام، روی کین کاپیتان سابق منچستریونایتد بشدت از این دروازه‌بان اسپانیایی انتقاد کرد و حتی گفت که نباید اجازه دهند او وارد اتوبوس تیم شود. اشتباهات مرگبار دخه‌آ در دیدار یکشنبه شب منچستریونایتد مقابل چلسی در نیمه‌نهایی جام حذفی انگلیس هم تکرار شد. دیداری که به شکست 3-1 شیاطین سرخ انجامید و خشم هواداران یونایتد از دروازه‌بان تیم‌شان را به اوج رساند. بدین ترتیب موجی از انتقادها و واکنش‌ها در شبکه‌های اجتماعی علیه او شکل گرفت. دخه‌آ روی گل اول چلسی که توسط اولیویه ژیرو به ثمر رسید، واکنش عجیبی داشت که باعث تمسخر او شد و تعدادی از کاربران این گلر را به اردکی چلاق تشبیه کردند. با شروع نیمه دوم کار برای دخه‌آ بدتر هم شد. شوت میسون ماونت از بیرون محوطه جریمه از دست‌های او عبور کرد و وارد دروازه شد. دقیقه 74 وقتی هری مگوایر، مدافع یونایتد گل سوم چلسی را به آنها هدیه داد، باز هم اشتباه دخه‌آ روی این حرکت مشخص بود.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7399/18/549025/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها