نمایش آنلاین برای بچه‌ها


تئاترهای کودکانه یکی از سرگرمی‌های دوست داشتنی بچه‌هاست اما در ایام شیوع بیماری کرونا این اجراها هم مانند سایر نمایش‌ها متوقف شد.
اگر کودکان شما اهل تماشای این نمایش‌ها بوده‌اند حتماً اکنون دل‌شان برای سالن تئاتر و نمایش‌هایش تنگ شده است. اما حالا نمایشی با اجرای آنلاین می‌خواهد کمی کمک کند که هم بچه‌ها سرگرم شوند و هم تئاتر و تماشای آن از یادشان نرود. نمایش «اسب و سیب و بهار» چند روزی است پخش آنلاین خود را آغاز کرده و می‌خواهد جای خالی تئاتر کودکان را پر کند.
‎نمایش «اسب و سیب و بهار» را نیما دهقانی و آناهیتا غنی‌زاده با نگاهی به اثری از احمدرضا احمدی نوشته‌اند و آناهیتا غنی‌زاده آن را کارگردانی کرده است. نمایشی که سال 90 توسط گروه هنری راما اجرا شد و یکی از پرمخاطب‌ترین نمایش‌های آن سال بود و در هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان در اغلب بخش‌های جشنواره نامزد شد. این نمایش درباره کودکی است که به دنیای خیالش پناه می‌برد تا از بی‌توجهی خانواده دور شود.
‎«اسب و سیب وبهار» برای گروه سنی کودک و نوجوان طراحی شده و آنالی شکوری، ‎حامد زارعان و ‎نیکا ناظم‌زاده در آن بازی می‌کنند اما پیشکسوتان تئاتر کودک هم در این نمایش حضور دارند. البته به‌عنوان صداپیشه. هنرمندانی مانند احترام برومند، ‎بهرام شاه محمدلو، ‎سوسن مقصودلو، مریم کاظمی و ‎حمزه علی محمدی. اگر کودک بالای 5 سال دارید می‌توانید اجرای این نمایش را در سایت تیوال ببینید.
اسب و سیب و بهار
کارگردان: آناهیتا غنی زاده
صداپیشگان: احترام برومند، ‎بهرام شاه محمدلو، ‎سوسن مقصودلو، مریم کاظمی و ‎حمزه علی محمدی
‎ بازیگران: آنالی شکوری، ‎حامد زارعان و ‎نیکا ناظم زاده

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7400/20/549170/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها