اخبــــار




واکنش پاشازاده به اتهام بازیکن سابقش

مصطفی ماهی بازیکن سابق سرخپوشان پاکدشت، در گفت‌و‌گو با برنامه رادیویی چهار چهار دو به این موضوع اشاره کرد که مهدی پاشازاده سرمربی سابق این تیم به او آمپول تزریق دوپینگ داده است. موضوعی که با واکنش سرمربی فعلی شاهین مواجه شد و او به فارس گفت: «ماهی ساده است. بازیکنی که یک‌سال و نیم پیش پاسخ دوپینگش مثبت اعلام شده به یکباره امروز صدایش درآمده و می‌دانم که ممکن است از او سوءاستفاده کرده‌ باشند. من هر جایی می‌روم به بازیکنان می‌گویم که اگر از هر دارویی استفاده می‌کنید پزشک تیم را در جریان بگذارید. پزشک آن زمان تیم ما پزشک کنونی تیم هوادار بود که خوشبختانه با همه داروها آشنایی داشت و همه چیز را کنترل می‌کرد. بعد از یکی از بازی‌ها از دو بازیکن تیم ما تست گرفتند که تست دوپینگ ماهی مثبت و اعلام شد دارویی که او مصرف کرده متادون بوده است. حال برای خودم سؤال است چطور قبل از این مسابقه کسی که دوپینگش بر اثر متادون بوده چنین مصاحبه‌ای انجام می‌دهد؟»

تأیید برگزاری دادگاه جودو از سوی CAS

دادگاه بین المللی حکمیت ورزش(CAS)  روز جمعه با ارسال نمابری به فدراسیون جودو، برگزاری دادگاه شکایت ایران از فدراسیون جهانی جودو در روز ۱۶ سپتامبر (۲۶ شهریور)  ماه سال جاری در سوئیس را تأیید کرد. پس از تعلیق جودوی ایران از سوی فدراسیون جهانی، ایران از فدراسیون جهانی به دادگاه بین المللی حکمیت ورزش شکایت کرد.

کسری کارگزار به حساب پرسپولیس بازگشت

حدود یک ماه قبل قرار بود کارگزار پرسپولیس در سومین قسط خود 5 میلیارد تومان به حساب پرسپولیس واریز کند که حدود 3 میلیارد از این مبلغ به دلیل پرداخت مالیات و بیمه کسر شد. بلافاصله پس از این موضوع رایزنی‌ها برای بازگشت این مبلغ به حساب پرسپولیس با سازمان تأمین اجتماعی آغاز شد و دیروز این مبلغ به باشگاه پرداخت شد.

کالدرون: به خاطر کرونا نمی‌توانم به جشن بیایم

گابریل کالدرون با انتشار پیامی درباره دعوت باشگاه پرسپولیس از او برای حضور در جشن قهرمانی واکنش نشان داد. او در این پیام آورده است: «خیلی دوست داشتم می‌توانستم در این موفقیت در کنار اعضای هیأت مدیره، هواداران و بازیکنان فوق‌ العاده پرسپولیس باشم اما متأسفانه ویروس کرونا شرایطی را به وجود آورده که اصلاً مسافرت و تجمع توصیه نمی‌شود به همین دلیل قادر به پذیرش این دعوت نبوده و از راه دور تبریک می‌گویم.»

تخلف شایان مصلح محرز نشد

در روزهای گذشته خبری در خصوص اهانت شایان مصلح، بازیکن تیم سپاهان به خلفای اهل سنت در توئیتر منتشر شد که کمیته اخلاق او را تا اطلاع ثانوی از فعالیت ورزشی معلق کرد. بر همین اساس روز شنبه جلسه این کمیته با موضوع بررسی تخلف مصلح برگزار شد و کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال ضمن بررسی اسناد و مدارک موجود به این نتیجه رسید که این بازیکن سپاهان هیچ‌گونه صفحه شخصی رسمی در توئیتر ندارد. این موضوع باعث شد تا این کمیته با توجه به تحقیقات به عمل آمده و جوابیه استعلام از مراجع مربوطه و محتویات پرونده تخلف منتسب به مصلح را محرز نداند.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7409/18/550226/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها