۱۳۰۰ متقاضی مسکن ملی تهران، آورده خود را تکمیل کردند





«خلیل محبت خواه»، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران، در خصوص نتیجه اولتیماتوم وزارت راه به متقاضیان بدحساب مسکن ملی تهران، گفت: تا هفته گذشته فقط ۲۴۰ نفر نسبت به تکمیل موجودی و واریز وجه اقدام کرده بودند اما بعد از اعلام حذف متقاضیان بدحساب، ۱۳۰۰ نفر موجودی خود را تکمیل کردند. وی گفت: قرار است ۷۳ هزار و ۸۵ واحد مسکن ملی برای استان تهران ساخته شود که برای ساخت بموقع این واحدها لازم است متقاضیان آورده خود را بموقع واریز کنند تا ساخت پروژه‌ها متوقف نشود.
محبت خواه با بیان اینکه زمان تکمیل مدارک ۱۵ مرداد و نه ۲۵ مرداد ماه است، گفت: در صورتی که متقاضیان مدارک و آورده خود را تکمیل نکنند از این پروژه حذف می‌شوند.
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در خصوص احتمال تمدید مهلت زمان واریز آورده ۴۰ میلیون تومانی، گفت: ممکن است با اعلام وزارت راه و شهرسازی این مهلت تمدید شود.
وی با پیش‌بینی ثبت‌نام قطعی ۷۰ درصد از متقاضیان، گفت: در صورتی که مشتری‌های بدحساب آورده خود را تکمیل نکنند ظرفیت جدیدی برای ثبت‌نام مجدد مسکن ملی در تهران فراهم می‌شود که البته اعلام آن بستگی به سیاست و نظر وزارت راه و شهرسازی دارد./ایرنا‌

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7410/7/550304/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها