اخبار



«محمدرضا حیدری» در سمت رئیس شورای شهر مشهد ابقا شد

ترکیب هیأت رئیسه شورای شهر مشهد برای سال چهارم مشخص شد که براین اساس، «محمدرضا حیدری» در سمت رئیس شورای شهر مشهد ابقا شد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، در یکصد و دومین جلسه علنی شورای شهر مشهد و به دنبال آغاز به کار چهارمین سال فعالیت شورای پنجم، انتخابات هیأت رئیسه برگزار شد.
برهمین اساس، «محمدرضا حیدری» و «محمدحسین ودیعی» برای تصدی سمت ریاست شورا، خود را در معرض رأی دیگر اعضای شورای شهر قرار دادند که سرانجام از ۱۲ رأی مأخوذه، «محمدرضا حیدری» با ۱۰ رأی در سمت رئیس شورای شهر مشهد برای سال چهارم ابقا شد.
در ادامه، انتخاب نایب رئیس، منشی‌ها و خزانه‌دار شورای شهر مشهد در دستورکار قرار گرفت که «حمیدرضا موحدی‌زاده» با ۱۲ رأی به‌عنوان نایب رئیس، «علیرضا شهریاری» و «شهناز رمارم» با ۱۰ رأی منشی و«سیدمسعود ریاضی» با ۱۱ رأی به‌عنوان خزانه‌دار انتخاب شدند.

آغاز طرح آنلاین خدمات تعویض پلاک و شماره‌گذاری خودرو در برخی مراکز

رئیس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: طرح نوبت‌دهی اینترنتی مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک از یکشنبه هفته گذشته در تهران آغاز شد.
سرهنگ علی محمدی در گفت‌و‌گو با ایسنا، توضیح داد: این طرح در حال حاضر در دو مرکز میثم و خاوران عملیاتی شده است. بر این اساس شهروندان با مراجعه به سامانه nobatdehi.epolice.ir و ورود به آن نسبت به دریافت آنلاین زمان شماره‌گذاری یا تعویض پلاک خودروی خود در همان روز یا چند روز قبل اقدام کنند.
وی با بیان اینکه این اقدام در راستای الکترونیکی شدن خدمات پلیس، کاهش مراجعات حضوری و عدم تجمع مردم اتخاذ شده است، گفت: با راه‌اندازی سیستم نوبت‌دهی اینترنتی، مراجعات مردم به مراکز مدیریت شده و آنها می‌توانند از روزهای قبل ساعت ورود خودرو را به مرکز تعیین کرده و بدون ایستادن در صف، در زمان تعیین شده وارد مرکز تعویض پلاک شوند و در باجه‌های ویژه‌ای طرح نوبت‌دهی اینترنتی مراجعین خدمات مورد نظر خود را دریافت کنند.
به گفته محمدی، این طرح توانسته زمان انتظار مردم در صف ورودی مراکز را حذف کند و زمان ارائه خدمات را به کمتر از یک ساعت کاهش دهد و پس از ورود خودرو به مرکز تعویض پلاک و در صورت کامل بودن مدارک، تمام مراحل تعویض پلاک کمتر از یک ساعت انجام خواهد شد.
رئیس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با بیان اینکه سایر مراکز تعویض پلاک تهران و استان‌ها نیز به مرور در آینده نزدیک به این سامانه مجهز خواهند شد، گفت: البته در حال حاضر خدمات شماره‌گذاری و تعویض پلاک در همین دو مرکز نیز به شکل سنتی و حضوری ارائه می‌شود.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7422/5/551728/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها