اخبــــار




پرداخت حقوق پارالمپیکی به خانواده سیامند رحمان

جلسه هیأت اجرایی کمیته ملی پارالمپیک روز دوشنبه با حضور کلیه اعضا به صورت آنلاین برگزار شد. در این نشست، محمد تابع سرپرست دبیر اجرایی از سوی خسروی وفا رئیس کمیته به عنوان دبیر اجرایی معرفی و با اتفاق آرا تأیید و تصویب شد. در ادامه جلسه، رئیس کمیته پیشنهاد کرد که حقوق در‌نظر گرفته شده برای سیامند رحمان به عنوان یکی از ورزشکاران شانس مدال طلای بازی‌های پارالمپیک توکیو، به خانواده‌اش تعلق گیرد و همچنین حقوق مربیان نیز به‌صورت کامل پرداخت شود که مورد موافقت و تصویب اعضا قرار گرفت. در بخش دیگر نشست، گزارش فعالیت‌های حوزه بانوان توسط سیما لیموچی، نایب رئیس بانوان کمیته ملی پارالمیپک ارائه و اعلام شد که کمیته پارالمپیک جمهوری اسلامی ایران، فراتر از شعار IPC مبتنی بر برابری جنسیتی، در زمینه فعالیت‌های بانوان اعم از اولویت اعزام، حمایت مالی، انتخاب پرچمدار و... پیشرو بوده است. همچنین نامه تشکر پارسونز رئیس کمیته بین‌المللی پارالمپیک خطاب به خسروی وفا رئیس کمیته پارالمپیک جمهوری اسلامی ایران برای راه‌اندازی کمیسیون ورزشکاران در این نشست قرائت شد.

بختیاری‌زاده، رحمتی را کنار گذاشت

سهراب بختیاری‌زاده سرمربی شهرخودرو اعلام کرد به سید مهدی رحمتی دروازه بان تیمش احتیاجی ندارد. به گزارش ورزش سه، در پایان بازی شهر خودرو برابر سپاهان، رحمتی از سرمربی تیم می‌خواهد که برای گفت‌و‌گو به بیرون اتوبوس بروند و در این گفت‌و‌گوی دو نفره با صدای بلند و لحنی که بختیاری‌زاده آن را بی‌ادبانه می‌خواند، درباره سید داود سیدعباسی دیگر مربی تیم صحبت‌هایی را به زبان می‌آورد. حرف‌هایی که با واکنش شدید بختیاری‌زاده و درگیری لفظی وی با رحمتی توأم شده است. بختیاری ‌زاده در این خصوص گفت: «من از همین جا اعلام می‌کنم رحمتی با همه احترامی که برایش قائل هستم، جایی در تیم من ندارد. چون اعتقاد دارم حفظ نظم تیمی از هر چیزی مهم‌تر است و حتی بزرگتر از رحمتی هم باید در چارچوب تیم حرکت کند. اگر مسأله‌ای بین رحمتی و یکی از دستیاران من وجود داشت، او باید آن را در شرایط هتل و با لحن بهتر طرح می‌کرد. نه اینکه بلافاصله در اتوبوس با این کارهایش جو تیم را به هم بریزد. من از همانجا قید حضور ایشان در تیمم را زدم، اگرچه به حضور همه بازیکنان‌مان نیاز داشته و داریم و صحبت‌های زیادی با من شده اما رحمتی دیگر جایی در تیم من نخواهد داشت.»

ستین برکنار شد

به گزارش رادیو «کادینا سر» اسپانیا، جوزپ بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا بعد از جلسه اریک آبیدال مدیر ورزشی بارسا با کیکه ستین اعلام کرد حکم برکناری سرمربی آبی و اناری‌پوشان صادر شده است. البته به صورت رسمی هنوز این حکم صادر نشده و سران باشگاه بارسلونا می‌خواستند بعد از جلسه دیروز برکناری رسمی ستین را اعلام کنند. در این جلسه قرار بود درباره جانشین ستین نیز تصمیم‌گیری شود.

واکنش قائدی به حرف‌های داور

مهاجم استقلال به صحبت‌هایی که با پیام حیدری داور بازی استقلال و پیکان رد و بدل شده اشاره کرده است. به گزارش ورزش سه، مهدی قائدی در این خصوص گفت: «من نمی‌دانم چنین اتفاقی در فوتبال حرفه‌ای مرسوم هست یا نه و آیا داور می‌تواند این کار را انجام دهد یا نه؟ داور پیش از بازی من و شیخ دیاباته را کنار کشید و گفت خودتان را بی‌جهت زمین نیندازید. دست تان برای همه رو شده. شما می‌خواهید زرنگ بازی در بیاورید. من حواسم به همه چیز هست. الکی خود را به زمین نیندازید. من خطای این طوری نمی‌گیرم. این حرف خیلی روی من تأثیر منفی گذاشت. بخصوص روی شیخ دیاباته که او را عصبی کرد.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7422/18/551786/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها