سلام ایران


هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را
می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم. با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

تلفن: 88769075  021
پیامک: 3000451213

نظــــــر مـــردم
همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای با سازمان زندان‌ها/ مددجو از ندامتگاه مرکزی تهران بزرگ: یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین کارها برای زندانیان پس از خروج از زندان کسب مهارت‌های تخصصی، حرفه آموزی و ایجاد اشتغال و کسب رزق و روزی حلال برای خانواده است. تنها سازمانی که می‌تواند در این خصوص در دادن مدارک به این اشخاص یاری رساند، سازمان فنی و حرفه‌ای می‌باشد. از مدیران محترم این سازمان خواهشمند است همکاری لازم را با سازمان زندان‌ها مبذول فرمایند.   
امکان برگرداندن قیمت‌ها به حالت قبل از گرانی ناشی از تخلف وجود ندارد/ آقای سلیمان بلغار: سخنگوی محترم سازمان تعزیرات حکومتی ضمن تأیید تخلفات بعضی از تولیدکنندگان از جمله لبنیات، صراحتاً در یک گفت وگوی تلویزیونی اعلام کرد که امکان برگرداندن قیمت‌ها به حالت اول پس از گرانی ناشی از تخلف وجود ندارد. ای کاش قانونی وضع می‌شد که این برگرداندن قیمت‌ها امکانپذیر می‌شد تا تولیدکنندگان وظیفه شناس و باوجدان هم مجبور نمی‌شدند برخلاف میل‌شان قیمت‌ها را همسان با نرخ تورم جامعه بالا ببرند.
جامانده از دریافت سهام عدالت هستم/ حمزه خوشدل از لنگرود: از دهک پایین جامعه هستم که موفق به ثبت نام سهام عدالت نشده ام، از مسئولین محترم خواهشمندم که ما جا مانده های سهام عدالت را به حق خود برسانید.   
آلودگی هوا بخاطر تغییر کاربری اراضی کشاورزی در حومه شهر/ یک شهروند تهرانی: تغییر کاربری اراضی کشاورزی در حومه تهران و شهرهای اطراف به منزله سلب راه تنفس از کلانشهر تهران است که مردم آن چند دهه قربانی آلودگی شدید هوا شدند. از قوه قضائیه به خاطر برخورد با این موضوع تقدیر و تشکر می کنیم و امیدواریم شوراهای اسلامی شهر و روستا مانع این اقدامات غیرقانونی شوند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7422/1/551811/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها