روحانی در جمع مدیران صدا و سیما:

برای نقد کردن از این دولت نقدتر نداریم


ادامه از صفحه اول
وی تأکید کرد: یکی از آثار کرونا که شر زیادی برای ما داشت اما این بود که خیری هم داشت و صداوسیما و دولت را مقداری به هم نزدیک‌ کرد. این نزدیکی می‌تواند به ما کمک کند. معنای این رفاقت و نزدیکی این نیست که صداوسیما دولت را نقد نکند نه! اصلاً برای نقدکردن از این دولت نقدتر نداریم!
رئیس جمهوری خطاب به مدیران ارشد صداوسیما تصریح کرد: شما از دولت نقد نکنید از چه کسی می‌خواهید نقد کنید؟ جز دولت چه کسی را اصلاً می‌توان نقد کرد؟ سخت است از قوای دیگر یا مثلاً نیروهای مسلح که باید به خاطر جایگاهشان، ابهت‌شان حفظ شود، نقد کنید. روحانی افزود: پس من هیچ انتظاری ندارم که صداوسیما دولت را نقد نکند یا کسی در آن از وزرا نقد نکند اما بگوییم که شرایط دولت چگونه است و خدمات دولت را هم بگویید. شما باید نقد کنید که کارتان پیش برود وگرنه بدون نقد که نمی‌شود.
وی یادآور شد: آرامش، امید و نشاط برای مردم بسیار مهم است. معنی اصلی امنیت همان آرامش است. اگر مردم آرامش داشتند آن‌وقت امنیت معنا پیدا می‌کند وگرنه این امنیت نظامی و انتظامی هم که می‌گوییم همه برای همان آرامش داشتن مردم است. رئیس جمهوری خطاب به مدیران صداوسیما تصریح کرد: تمام دولت از آخر بهمن که کرونا آمد هیچ روزی برای ما نبود که تعطیل باشیم. همان سیزدهم فروردین که شاهکار مردم رخ داد در همکاری برای حفظ سلامت، ما در همان روز جلسه دولت داشتیم آن هم برای اولین بار در تاریخ جمهوری اسلامی. پس نه شما از آن روز تعطیل بودید و نه ما تعطیلی داشتیم. روحانی تأکید کرد: اینکه ما در این دو سال و چندماه مقابل تحریم بی‌نظیر امریکا بایستیم این خودش پیروزی است. نگذاشتیم آموزش و بهداشت و درمان و داروی مردم قطع شود، این پیروزی است. اینکه نگذاشتیم در فروشگاه‌های ما صف درست شود این پیروزی است.
وی افزود: همین وضعیت روستاها را الان خود صداوسیما وضعیت را با هفت سال پیش مقایسه کند. از نظر راه‌کشی و ایجاد اتصال راه‌آهن میان استان‌ها بررسی کنید. گازرسانی را در میان بخش‌های مختلف روستایی مقایسه کنید. اولین‌بار در زابل و زاهدان گازرسانی در دولت تدبیر و امید انجام شد. این در تاریخ سیستان و بلوچستان بی‌سابقه است. رئیس جمهوری گفت: بزرگترین طرح محیط زیستی تاریخ ما الان در دریاچه ارومیه در غرب کشور در حال انجام است که با اتمام آن در غرب کشور تحولی ایجاد می‌شود. این قرن ۵۷ سالش در اختیار طاغوت بود و ۴۳ سال آن هم در اختیار انقلاب اسلامی است. بروید و خودتان این دو دوره را از لحاظ سازندگی و آبادانی مقایسه کنید، ببینید چه کسی چه کارهایی انجام داده است. روحانی تأکید کرد: صداوسیما طبق قانون اساسی برای آزادی بیان و نشر افکار در چارچوب موازین اسلام و حفظ امنیت ملی است. پس صداوسیما یک رسانه فراجناحی است باید صدای همه نظام و دولت و مردم باشد.



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7422/2/551816/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها