اخبار



اعتراف مادر به قتل دختر 4 ساله

زن امریکایی که 4 سال بعد از مرگ دختر ‌ش به قتل او اعتراف کرده بود به حبس ابد محکوم شد.به گزارش کرایم، این زن روز دوشنبه در دادگاه آلاباما محاکمه و از سوی قضات به حبس ابد محکوم شد.
گزارش‌های پلیس ایالتی آلاباما روشن کرد که «زودی ون کوپر» ۴ ساله در ۷ ژوئیه سال ۲۰۱۶ میلادی فوت کرد اما در تمام این مدت مادر وی خود را عزادار نشان داده و یادداشت هایی در اینستاگرام برایش نوشته که «ای کاش من را با خود می‌بردی و نمی‌خواهم بدون تو اینجا بمانم.»
کارآگاهان پلیس اعلام کردند که مادرکودک «کوپر» با گذشت چند سال از مرگ «زودی» عذاب وجدان رهایش نکرده و به همین دلیل تصمیم به اعتراف تلخ گرفته است. او اعتراف کرده که با فشردن بالش روی صورت دختر ۴ ساله‌اش او را خفه کرده و طوری وانمود کرده که دخترش در خواب مرده است.
از سوی دیگر پزشک قانونی در سال ۲۰۱۶ میلادی نیز موفق نشد تا علت مرگ کودک را بیابد و همواره پدر و خویشاوندان «زودی» تصور می‌کردند که او به‌دلیل یک نارسایی تنفسی در خواب جان سپرده است.

جنایت دلخراش در مرز مکزیک

پلیس ایالتی امریکا تلاش برای شناسایی قاتل یک زن جوان را که جسدش در مرز مکزیک پیدا شده آغاز کرد.به گزارش  دیلی استار، قربانی «فلورس لیزته» ۲۳ ساله اهل ایالت تگزاس و مادر دو کودک است او چند روز  قبل برای دیدار با یکی از دوستانش به مکزیک رفته و دیگر بازنگشته بود.
گزارش‌های پلیس ایالتی تگزاس روشن کرد که جسد این زن  در شرایط بسیار بدی در مرز مکزیک و امریکا پیدا شد.
سخنگوی پلیس بیان کرد که قاتل پس از تجاوز، تمامی دندان‌های قربانی را کشیده و او را با ضربه سنگ بزرگی بر سرش به قتل رسانده است.
در پی این پرونده قتل، پلیس به حالت آماده‌باش درآمده و امیدوار است با استفاده از شواهد موجود و بازبینی فیلم دوربین‌های مداربسته بتواند ردی از قاتل این زن جوان بیابد.

مادربزرگ قاتل دستگیر شد

مادربزرگ امریکایی پس از کشتن همسرش یک زن را که شبیه خودش بود، به قتل رساند تا با هویت وی فرار کند.
به گزارش کرایم، «لوئیس» در سال ۲۰۱۸ میلادی همسر خود را با شلیک چند گلوله کشت سپس زن دیگری را که از لحاظ ظاهری شبیه به خودش بود نیز به قتل رساند سپس با استفاده از مدارک آن زن فرار کرد. با این حال راز این دو جنایت برای پلیس فاش شد و این مادربزرگ ۵۹ ساله در یک هتل شناسایی و به جرم دو قتل در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ میلادی دستگیر شد.
گزارش‌های پلیس نشان می‌دهد که متهم پس از دستگیری اعتراف کرده  به دلیل اختلاف‌هایی که با همسرش داشته، مجبور به قتلش شده و دیگر توان ادامه زندگی با وی را نداشته اما همین جنایت باعث شده تا او زن بی گناه دیگری را بکشد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7423/20/551892/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها