بازداشت عامل آزار دو کودک فال فروش



گروه حوادث: مردی که با آزار دو کودک کار از آنها فیلم گرفته و در فضای مجازی منتشر کرده بود به جرم کودک‌آزاری دستگیر شد.
سرهنگ «داوود معظمی گودرزی»، رئیس پلیس فتا تهران بزرگ با اعلام خبر دستگیری این مرد کودک‌آزار گفت: کودک‌آزاری به هر شیوه و با هر انگیزه‌ای ممنوع است و مرتکب، به مجازات مندرج در قانون محکوم خواهد شد.
وی در ادامه گفت: در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر اینکه مردی، دو کودک کار (فال فروش) را بازیچه تفریح و خنده خود قرار داده بود و انتشار فیلم و بازنشر دادن آن در شبکه‌های اجتماعی از سوی کاربران فضای مجازی سبب تشویش اذهان عمومی شده بود، بلافاصله تیمی از کارآگاهان پلیس فتا وارد عمل شدند. در تحقیقات پلیسی هویت واقعی متهم شناسایی و با هماهنگی‌های قضایی روز یکشنبه مرد کودک‌آزار در مخفیگاهش دستگیر شد. متهم پس از تحقیقات پلیسی به مرجع قضایی معرفی و با صدور قرار مجرمیت روانه زندان شد.این مقام انتظامی تصریح کرد: پلیس فتا با سرعت عمل و قاطعیت به هرگونه مسأله‌ای که باعث تشویش اذهان عمومی و آزرده‌خاطر شدن هموطنان در فضای مجازی شود ورود پیدا کرده و با مرتکبان برخورد قانونی خواهد کرد.
وی یادآور شد: از ابتدای سال تاکنون چندین مورد مشابه توسط پلیس فتای تهران بزرگ شناسایی و دستگیر شده‌اند و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده موارد مشابه از طریق سایت پلیس فتا به آدرس الکترونیکی www.cyberpolice.ir موارد را با کارشناسان پلیس فتا در میان بگذارند.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7493/12/560523/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها