پایان قدرت نمایی 3 شرور درآزاد راه تهران ـ شمال



گروه حوادث/   سرنشینان یک خودرو پراید که در آزاد راه تهران - شمال با عربده کشی و تهدید قمه برای سرنشینان یک پژو 206 مزاحمت ایجاد کرده بودند از سوی پلیس شناسایی و دستگیر شدند.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، اواخر هفته گذشته فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌داد 3 سرنشین یک خودرو پراید شب هنگام در آزاد راه تهران - شمال با حرکات پرخطر، تهدید قمه و عربده کشی قصد دارند یک خودرو پژو 206 را متوقف کنند اما راننده مجبور می‌شود برای فرار از دست این افراد خلاف جهت مسیر اتوبان حرکت کرده و خود را نجات دهد. این فیلم در فضای مجازی با عنوان زورگیری و راهزنی شبانه منتشر شد اما پس از انتشار این فیلم پلیس به بررسی ماجرا پرداخت و سرانجام روز یکشنبه 25 آبان هر سه سرنشین پراید شناسایی و دستگیر شدند.
 سرهنگ سعید راستی، رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در این باره گفت: در پی انتشار و بازنشر نماهنگی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی با عنوان زورگیری و قمه کشی در آزاد راه «تهران – شمال» که در آن ۳ سرنشین یک دستگاه خودرو پراید، با قدرتنمایی و استفاده از سلاح سرد، سرنشینان یک دستگاه خودرو ۲۰۶ را تهدید کرده بودند؛ بررسی موضوع بلافاصله در دستور کار مأموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت و مأموران این پلیس موفق شدند هویت واقعی متهمان و مخفیگاه آنها را در حوالی شهر قدس شناسایی کنند. این مقام انتظامی با بیان اینکه نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضایی منعکس و دستور دستگیری متهمان دریافت شد، گفت: روز یکشنبه ۲۵ آبان تیمی از مأموران این مرکز به مخفیگاه متهمان اعزام و موفق شدند هر سه نفر را دستگیر و در بازرسی از محل چند قبضه سلاح سرد نیز کشف کنند. هر سه متهم در کمتر از ۴۸ ساعت دستگیر و با صدور قرار میلیاردی از سوی مرجع قضایی روانه زندان شدند. همچنین به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت، این متهمان در بازجویی‌ها مدعی شدند این درگیری به علت برخورد آینه خودرو 206 با آینه خودرو آنها و فرار راننده پژو بوده و آنها با این کار قصد قدرتنمایی داشته‌اند.



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7493/12/560525/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها