سرقت خودرو با جرثقیل



گروه حوادث/ سارق حرفه‌ای که با اجاره کردن جرثقیل یک خودرو را در شرق تهران سرقت کرده و در یکی از شهرهای مرزی فروخته بود از سوی پلیس دستگیر شد.
به‌ گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، اواخر مرداد پرونده‌ای با موضوع سرقت یک دستگاه تویوتا وانت در کلانتری ۱۴۷ گلبرگ تشکیل و برای رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی فرستاده شد؛ در تحقیقات پلیسی مشخص شد، خودرو با یک دستگاه جرثقیل از محل پارک سرقت شده است و خودروی سرقتی در شهرستان‌های غربی کشور در حال تردد است.
با هماهنگی‌های قضایی راننده خودروی تویوتا وانت دستگیر و در بازجویی‌های اولیه اظهار داشت، از سرقتی بودن خودرو بی‌اطلاع هستم و از طریق سایت‌های خرید و فروش با فروشنده آشنا شدم. او مدعی بود که خودرو مزایده‌ای است و با قیمت کمتری آن را به من فروخت و قرار شد که مدارک آن را برایم ارسال کند. در مرحله بعدی از تحقیقات پلیسی هویت و مخفیگاه راننده جرثقیل  شناسایی و با هماهنگی‌های قضایی وی نیز دستگیر شد. وی از سرقت خودرو اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت به درخواست مشتری خودرو را به شهر‌های مرزی کشور منتقل کرده است.
سرهنگ سعید مجیدی، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی گفت: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی کارآگاهان پایگاه چهارم موفق شدند متهم اصلی پرونده را که سیامک نام داشت شناسایی کنند و در رصد‌های اطلاعاتی  مشخص شد که وی سابقه دار بوده و پیش‌تر با همین عنوان مجرمانه دستگیر شده است.
در پایان متهم با دستور دادیار دادسرای ناحیه ۱۵ تهران روانه زندان شد و تحقیقات پلیسی برای کشف سرقت‌های احتمالی ادامه دارد.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7493/12/560528/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها