استیناف‌خواهی النصر رد شد


در فاصله حدود یک ماه تا فینال آسیا، باشگاه پرسپولیس از رد درخواست النصر برای تغییر نتیجه بازی پرسپولیس با این تیم عربستانی خبر داد؛ موضوعی که حضور سرخ‌ها در فینال را از نظر ای اف سی قطعی کرد. شکایت النصر ساعتی پس از شکست این تیم مقابل سرخپوشان ایرانی و با اتهام غیرقانونی بودن خریدهای پرسپولیس به دست ای اف سی رسید و مدت‌ها فضای فوتبال ایران را درگیر خود کرد اما سرانجام کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا، باشگاه ایرانی را در این ماجرا تبرئه کرد.
 انتشار گراندز حکم ای اف سی نیز نشان می‌داد که پرسپولیس در این پرونده تخلفی را انجام نداده با این حال النصر پرونده را به کمیته استیناف برد تا شانس خود را در دادگاه تجدیدنظر امتحان کند اما دیروز مشخص شد که این درخواست نیز بی نتیجه بوده است. حالا احتمالاً طبق گفته مدیران باشگاه النصر، آنها راهی دادگاه عالی ورزش خواهند شد.
همچنین دیروز توئیتر رسمی لیگ قهرمانان آسیا 2020 با انتشار تصویری از برنامه مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2020 در منطقه شرق، حضور پرسپولیس در فینال این رقابت‌ها را تأیید کرد. جالب اینجاست که پس از شکست النصر در این پرونده، هواداران تیم الهلال عربستان در شبکه‌های اجتماعی همصدا با پرسپولیسی‌ها خوشحالی کردند. در شبکه اجتماعی توئیتر هواداران الهلال استقبال پرشوری از این خبر داشتند و تنها 20 دقیقه پس از انتشار این خبر، نزدیک به هزار کاربر الهلالی به بازنشر این توئیت پرداختند. آ‌نها در بخش نظرات بشدت علیه تیم النصر ریاض کری خوانی کردند و با ویدئوی شادی بازیکنان پرسپولیس، خوشحالی خود از ناکامی رقیب سنتی خود را نشان دادند.
 این در حالی است که حرکات محمدحسین کنعانی زادگان بیش از دیگر بازیکنان مورد توجه هواداران الهلال قرار گرفت و آنها با قراردادن موزیک‌های شاد عربی روی این ویدئو، آن را توئیت کردند. اما در این شرایط، هنوز باشگاه پرسپولیس موفق به پرداخت مطالبات بازیکنان خود نشده و این موضوع با اعتراض بازیکنان مواجه شده؛ بازیکنان انتظار داشتند بعد از صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا و قبل از شروع فصل جدید، طبق تعهد باشگاه نسبت به دریافت پیش‌پرداخت خود اقدامات لازم از سوی باشگاه ترتیب داده شود، اما این موضوع هنوز عملی نشده است.
در این رابطه باشگاه به بازیکنان اعلام کرده پیش از دیدار این هفته مقابل نفت آبادان بخشی از مطالبات به حساب آنها پرداخت خواهد شد. موضوع بحران مالی در بازیکنان باعث شده تا برخی بازیکنان مشکل مالی خود را با یحیی گل‌محمدی در میان بگذارند و گفته می‌شود سرمربی سرخ‌ها از حساب شخصی خود برای حل مشکل برخی بازیکنان به آنها پرداختی داشته است! بازیکنان تازه وارد پرسپولیس نیز به رغم وعده مدیریت سابق، هنوز دریافتی نداشته‌اند و باید دید با حضور جعفر سمیعی به عنوان مدیرعامل جدید سرخ‌ها، این مشکل چه زمانی برطرف خواهد شد.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7493/18/560538/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها