اخبار




7 مدیرعامل در تراکتور زنوزی

هیأت‌ مدیره باشگاه تراکتور یکشنبه شب با استعفای محمد علیپور از سمت مدیرعاملی این باشگاه موافقت کرد تا او که ۴۵ روز پیش توسط محمدرضا زنوزی انتخاب شده بود، خیلی زود از مسندش کنار برود. این اتفاق در شرایطی رخ داد که از زمانی که زنوزی تراکتور را خریده، این باشگاه ۷ مدیرعامل عوض کرده است. سال ۹۷ و زمانی که زنوزی تراکتور را از سپاه عاشورا خرید، عباس الیاسی را به عنوان مدیرعامل منصوب کرد اما الیاسی بعد از مدتی ترجیح داد به عنوان رئیس هیأت مدیره این باشگاه به کارش ادامه دهد. بعد از الیاسی، ۳ مدیرعامل دیگر در سال ۹۷ به این تیم آمدند ولی هیچ‌کدام نتوانستند بیشتر از ۳ ماه در این باشگاه دوام بیاورند. ابتدا صادق درودگر، سپس علیرضا اسدی و بعد از او نیز ایوب ابتهاج به عنوان مدیرعامل تراکتور انتخاب شدند و خیلی زود از پشت میز ریاست کنار رفتند. در اواخر سال ۹۷ و تا پایان لیگ هجدهم، الیاسی دوباره موقتاً کار را برعهده گرفت ولی در سال ۹۸، زنوزی تصمیم گرفت با غلامرضا صادقیان که سابقه کار با او را در دیگر شرکت‌هایش داشته به عنوان مدیرعامل کار کند. همکاری او و زنوزی نزدیک به یک سال دوام آورد و در ادامه علیرضا سهرابی مدیرعامل شد. بعد از او هم علیپور، این سمت را عهده‌دار شد که پس از مدت کوتاهی استعفا داد. در این شرایط، این سؤال به وجود می‌آید که چرا مدیران تراکتور تنها مدت کوتاهی در این تیم دوام می‌آورند؟

  لیگ والیبال تا اطلاع ثانوی تعطیل شد

در حالی که روز یکشنبه فدراسیون والیبال برنامه هفته دوم لیگ متمرکز که بازی‌های هفته‌های یازدهم، دوازدهم و سیزدهم لیگ در آن طی روزهای 5، 7 و 9 آذرماه گنجانده شده را اعلام کرد، این فدراسیون دیروز به دلیل دیگری از تعطیلی موقت مسابقات خبر داده است. فدراسیون والیبال اعلام کرده بر‌اساس صحبت‌های ریاست محترم جمهوری و دستورالعمل ارسالی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا، تعطیلی مسابقات والیبال از اول آذرماه اجرایی خواهد شد. بر‌اساس این خبر ادامه برگزاری لیگ‌های برتر و دسته یک مردان و بانوان، از اول آذرماه تا اطلاع بعدی برگزار نمی‌شود.

قرارداد دوساله مهدی خانی با پرسپولیس

مهدی مهدی خانی، مهاجم سابق شهرخودرو که مدتی را در لیگ کرواسی و تیم واراژدین به بازی مشغول بود، بعد از توافق با مدیران پرسپولیس قراردادش را به مدت دو فصل با این باشگاه به امضا رساند.

واکنش IOC به برگزاری المپیک باتماشاگران

توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک که به ژاپن سفر کرده است، با یوشیرو موری ، رئیس کمیته برگزاری بازی های المپیک توکیو، نشست مطبوعاتی مشترکی را برگزار کرد. باخ در این نشست مطبوعاتی بیان کرد: «با وجود اینکه تمایل دارم بازی های المپیک توکیو با حضور جمعیت کامل برگزار شود اما امنیت ورزشکاران اولویت اصلی ما است. برای اینکه به این هدف برسیم و  ایمنی ورزشکاران را حفظ کنیم اعلام می کنمIOC  برخی از هزینه های واکسیناسیون شرکت کنندگان المپیک توکیو را متقبل می شود البته اگر واکسن در آن زمان در دسترس باشد. البته اطمینان زیادی دارم در این هشت ماه باقی مانده تا آغاز بازی ها، روش های درمانی دیگری در دسترس خواهند بود.»



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7493/18/560539/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها