سرعت ویندوز را افزایش دهید



نصب بیش از حد برنامه‌های غیرضروری باعث ایجاد بیش از حد فایل‌های Log ، فایل‌های اضافی برنامه‌ها، فایل‌های کش و حافظه پنهان، کوکی‌ها و… می‌شود که پس از مدتی کندی سیستم و دیر بالا آمدن ویندوز سیستم را به‌دنبال دارد.اگر شما هم با چنین مشکلی مواجه هستید کافی است از نرم افزار Avira System Speedup استفاده کنید.
با کمک این نرم افزار می‌توانید منشأ کندی و هنگ کردن سیستم خود را پیدا کنید. ازسوی دیگر برنامه‌های جدید ممکن است خود را به‌صورت پنهان در حافظه سیستم قرار دهند اما این هم هیچ مشکلی نیست چراکه Avira System Speedup با شناسایی این برنامه‌ها، نمونه‌هایی را که ضروری نیستند اما هنگام لود ویندوز اجرا می‌شوند محدود می‌کند. اما این تنها کار این نرم افزار نیست چراکه بعد از بالا آمدن کامل ویندوز، آنها را در صف اجرا قرار می‌دهد تا روی سرعت بارگذاری ویندوز تأثیر منفی نگذارند. بهتر است بدانید با ابزاری که این نرم افزار در اختیارتان قرار می‌دهد می‌توانید فایل‌هایی که هیچ وقت به وجودشان نیاز نخواهید داشت را با قابلیت بدون بازگشت و ریکاوری از روی هارد دیسک سیستم خود حذف کنید.
این نرم افزارهمچنین با قابلیت uninstaller خود به شما امکان حذف فایل‌های اضافی باقی مانده برنامه‌های پاک شده را می‌دهد که این موضوع خود باعث پاکسازی حجم زیادی از فایل‌هایی می‌شود که دیگر به هیچ دردی نمی‌خورند.بهتر است بدانید قابلیت‌های زیادی که در برنامه این نرم افزار وجود دارد شما را از برنامه‌های غیر ضروری مانند انواع دیسک دتکترها و… بی‌نیاز می‌کند. بخش تحلیل گر این برنامه کاربردی، خود به‌صورت اتوماتیک سطح دیسک سخت شما را بررسی و تجزیه تحلیل می‌کند و در صورت لزوم، از پیش آمدن مشکلات جلوگیری می‌کند.
 این نرم افزار می‌تواند در ویندوز‌های 7 و 8 به‌صورت 32 بیتی و 64 بیتی نصب شود اما در ویندوز xp فقط روی نسخه 32 بیتی قابل نصب است.اگر شما هم علاقه مندیدید تا این نرم افزار را در اختیار داشته باشید می‌توانید آن را از وب سایت پی سی ورلد به آدرس P30world.com به‌صورت رایگان بارگذاری کنید.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7512/17/562589/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها